تمام موجودی شیائومی Mi Pad2 64GB در کمتر از یک دقیقه به فروش رسید!

در آخرین روزهای سال هم شیائومی همچنان می‌درخشد و به نظر می‌رسد قصد کوتاه آمدن ندارد. ماه گذشته این شرکت تبلت Mi Pad2 را معرفی کرد که یک تبلت ۷.۹ اینچی با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و قیمت ۹۹ یوآن (برابر ۱۵۶ دلار) است. امروز در ساعت ۱۰ صبح به وقت چین، شیائومی مدل ۶۴ گیگابایتی این تبلت را با دو مدل اندرویدی و ویندوز ۱۰ معرفی کرد که هر دو مدل قیمتی برابر ۱۲۹۹ یوآن (۲۰۳ دلار) دارند.

اما خبر مهم این است که این تبلت در همان ساعات اولیه فروش فوق‌العاده‌ای داشت. در کمتر از یک دقیقه تمام موجودی نسخه ۶۴ گیگابایتی Mi Pad2 به فروش رسید که این رکورد بسیار خوبی برای این شرکت است. البته تعداد دقیق دستگاه‌های فروخته شده، اعلام نشد. همین اتفاق باعث شد بسیاری از مردم در صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo به این شرکت اعتراض کرده و از شیائومی بخواهند دستگاه‌های جدید را هر چه سریع‌تر برای فروش عرضه کند.

از مشخصات اصلی این مدل می‌توان به نمایشگر ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸*۱۵۳۶ که در اندازه تفاوتی با Mi Pad اصلی ندارد، استفاده از پردازنده Atom X5-Z8500 ساخت اینتل با چهار هسته پردازشی ۲.۲ گیگاهرتزی به‌جای Tegra K1، دو گیگابایت رم پردازشی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.0 و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی، باتری ۶۱۹۰ میلی آمپری و USB Type-C که امکان شارژ سریع‌تر باتری را فراهم می‌کند، اشاره داشت.Untitled

برخی معتقدند شیائومی عمدا مدل ۶۴ گیگابایت را با تاخیر و در تعداد کمتر عرضه کرده تا بتواند رکورد زمان فروش را بشکند و مشتریان را ترغیب به خرید کند. اما دلیل هر چه که باشد، نباید مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوب این دستگاه را در کنار قیمت اقتصادی آن نادیده گرفت، بنابراین شیائومی باید انتظار فروش خوبی را از این مدل داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH