چرا به یک وب‌سایت نیاز داریم؟

Reasons-Why-You-Need-a-Website

داشتن یک وب‌سایت، همچون باز کردن پنجره‌ای است که با باز کردن آن می‌توانید توجه مشتریان بالقوه را به سمت کسب‌وکارتان جلب کنید.حال چرا کسب‌وکار شما نیازمند وب‌سایت است؟ با پرنسا همراه باشید…

1- وب‌سایت‌ها هرگز نمی‌خوابند. بسیاری از مردم، شب‌هنگام از اینترنت استفاده و وب‌گردی می‌کنند، زمانی‌که کسب‌وکارها تعطیل هستند؛ بنابراین این مسئله بسیار خوب است، زیرا استراحتی برای وب‌سایت‌ها وجود ندارد و هرگز تعطیل نمی‌شوند. یک وب‌سایت اجازه می‌دهد سازمان و کسب‌وکار شما در طول 24 ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته و 365 روز سال باز باشد. داشتن یک وب‌سایت، همانند داشتن کارمندی است که در تمام ساعات – حتی آخر هفته‌ها و تعطیلات – به کار خود ادامه می‌دهد.

2- رقیبِ اصلیِ شما یک وب‌سایت دارد. اگر با کسب‌وکار دیگری که دارای وب‌سایت است در حال رقابت مستقیم هستید، آن‌ها دارای یک مزیت بارز هستند، بخصوص اگر با وب‌سایتشان بازاریابی اینترنتی انجام دهند. وب‌سایت، یک راه عالی برای هموار ساختن عرصه رقابت است.

3- «ما را در گوگل جستجو کنید» مردم از راه‌های سنتی جستجوی اطلاعات دور شده‌اند و به سمت جستجوی آنلاین می‌روند، بخصوص به وسیله‌ی موبایل‌ها. مردم هنگام جستجو در موتورهای جستجو، باید بتوانند براحتی در مورد کسب‌وکار شما اطلاعات کسب و از آن استفاده کنند.

4- وب‌سایت‌ موجب بالارفتن اطمینان و بهبود تصویر ذهنی مشتری از شرکت می‌شود. با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌توانید تاثیر خود را بر عموم بیشتر کنید و در مقابل مشتری‌های شما به سازمانتان اطمینان بیشتری خواهند کرد.

5- کسب‌وکارهای کوچک درآمد بالاتری دارند. بر اساس آمار، کسب‌وکارهای کوچکی که وب‌سایت دارند، درآمدشان به‌طور متوسط 39درصد بالاتر از کسب‌وکارهایی است که وب‌سایت ندارند و آنلاین نیستند!

6- «نزدیک به 40 میلیون کاربر شما را خواهند دید» این رقم نشان دهنده تعداد کاربران اینترنت ایران است. استفاده از اینترنت در سراسر جهان به سمت 3میلیارد کاربر می‌رود.

7- داشتن وب‌سایت‌ به جذبِ مشتریانِ بیشتر کمک می‌کند. براساس آمار، 50 درصد از فروش‌های اینترنتی را مشتریان جدید انجام می‌دهند. بنابراین داشتن یک وب‌سایت باعث افزایش مشتریان شما می‌شود و ارتباطی با محصول یا سرویسی که ارائه می‌دهید، ندارد.

8- وب‌سایت‌ها محلی نیستند، بلکه جهانی هستند. اغلب کسب‌وکارها تنها می‌توانند با شهر و جامعه‌ی اطرافشان داد و ستد داشته باشند. ولی شما می توانید با داشتن یک وب‌سایت، محصولات و خدمات خود را به سراسر ایران و حتی دنیا ببرید و در همه جا عرضه کنید.

آیا می‌خواهید کسب‌وکار خود را بصورت آنلاین گسترش دهید و به طراحی سایت حرفه‌ای نیاز دارید؟

کافی است با طراحی سایت پرنسا در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH