روش‌های جدید تبلیغات و افزایش فروش به کمک طراحی سایت و تجارت الکترونیک

blog-webdesign-ontwerpen-makkelijker-met-ie10

در دنیای تجارت همیشه راهکار های بسیار زیادی برای رونق و افزایش فروش وجود دارد، چاپ تبلیغات در روزنامه ها، مجلات، پخش تبلیغات کاغذی و … از روش هایی هستند که در گذشته برای افزایش مشتری و فروش کسب و کارها انجام می دادند، با گسترش تکنولوژی و افزایش کاربران اینترنتی ابزار تبلیغات امروزه مقداری تغییر الگو داده است و مقداری هدفمندتر از گذشته انجام می‌گیرد. در این مقاله سعی می‌کنیم روش‌های جدید تبلیغات و افزایش فروش در دنیای اینترنت را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

تبلیغات در دنیای اینترنت و طراحی سایت

حضور در دنیای اینترنت امروزه یکی از بالقوه‌ترین روش‌هایی است که می‌تواند شما را در افزایش فروش کمک کند، چرا که امروزه اغلب افراد جامعه با داشتن یک گوشی هوشمند، یک مشتری بالقوه برای شما هستند، اغلب کاربران گوشی‌های هوشمند برای یافتن یک خدمات یا یک محصول اولین کاری را که انجام می‌دهند جستجو در دنیای اینترنت است، از این رو حضور در دنیای اینترنت و بخصوص حضور در صفحات اول موتورهای جستجو برای گسترش کسب و کارها و افزایش فروش یک امر ضروری است.

اولین گام برای حضور در دنیای اینترنت و تبلیغات اینترنتی طراحی سایت است، با داشتن یک وب‌سایت شما می‌توانید تمامی خدمات و محصولاتتان را در دنیای اینترنت ارایه و به‌فروش برسانید، از این رو انواع طراحی سایت می‌تواند در این راستا به شما کمک کند.

اما چه نوع وب‌سایتی شما را در رسیدن به اهدافتان کمک خواهد کرد؟

امروزه شرکت‌های بسیار زیادی برای طراحی سایت در دنیای اینترنت وجود دارد، استفاده از خدمات این شرکت‌ها مطمئنا 50 درصد از راه ما را برای رسیدن به یک فروش هدفمند کمک خواهد کرد اما در انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت باید نهایت دقت را داشته باشید.

سایت طراحی شده باید چه ویژگی‌هایی را دارا باشد:

  • طراحی سایت باید با استانداردهای به‌روز جهان انجام پذیرد
  • سایت طراحی شده باید حتما نسخه موبایل را دارا باشد (طراحی سایت ریسپانسیو)
  • اصول اساسی سئو سایت باید در طراحی رعایت شود
  • گرافیک بکار رفته در وب سایت شما باید با حوزه کاری‌تان سنخیت داشته باشد
  • رنگ بندی بکار رفته در طراحی سایت باید با رنگ سازمانی شرکت یا مجموعه شما هماهنگ باشد

این‌ها نکات اولیه‌ای بود که صاحبان کسب و کارها برای راه اندازی دفتر مجازی‌شان در دنیای اینترنت بایستی مورد توجه قرار دهند.

طراحی سایت برای افراد حقیقی

تمامی نکاتی که در بخش اول مقاله ارائه شد بیشتر برای صاحبان کسب و کارها مطرح بود اما اگر شما یک فریلنسر هستید، باید چکار کرد؟

برای راه اندازی کسب و کار شخصی در دنیای اینترنت روش‌های بسیار زیادی وجود دارد، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت مشاوره و … از روش‌هایی است که شما می‌توانید از آن‌ها برای حضور در دنیای اینترنت استفاده کنید، اما با وجود هزاران سایت در دنیای اینترنت آیا جایی برای شما وجود دارد؟

امروزه برای حضور در دنیای اینترنت در ابتدا باید تحقیقات بسیار زیادی در این حوزه داشت، یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن یک ایده نوین برای حضور در دنیای اینترنت استفاده از ایده‌های بین المللی است، برای انتخاب یک ایده اصلا نیازی به ایده پردازی یا خرق عادت در قرن 21 نیست، برای یافتن یک ایده نو و جدید برای حضور در دنیای اینترنت شما با بررسی وب سایت‌های برتر جهان می‌توانید به نتایج بسیار مناسبی دست یابید، چرا که هم اکنون در اقصی نقاط جهان وب سایت‌های بسیار کاربردی و پر درآمدی وجود دارد که هنوز در ایران نسخه بومی‌اش ساخته نشده است، اگر شما هم به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی یا داشتن یک ایده اینترنتی برای کسب در آمد هستید، به نظر می‌آید آسان‌ترین، بهترین و سریع‌ترین روش برای رسیدن به هدف، تحقیق و بررسی در بین وب سایت‌های برتر جهان است. برای مطالعه مقالات کاربردی در حوزه تجارت الکترونیک، طراحی سایت و مشاوره رایگان طراحی سایت اینتن می‌توانید به آدرس اینترنتی www.inten.asiaمراجعه نمایید.

8 در مورد “روش‌های جدید تبلیغات و افزایش فروش به کمک طراحی سایت و تجارت الکترونیک”

  1. گچبری کلاسیک هنر برتر

    تجارت الکترونیکی این چند ساله واقعا خیلی افزایش داشته و مفید بوده
    ممنون ازتون

  2. قفل دیجیتال آریا لاک

    کار و تجارت توی دنیای اینترنت واقعا خیلی خوبه
    ممنون از مطلب خوب و کاملتون

  3. ممنون از مطلب با ارزشتون درسته : طراحی سایت خیلی تاثیر در تبلیغات دارد ولی باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی که طراحی می شود باید زیر نظر یک فرد حرفه ای پشتیبانی شود

  4. مقاله جالبی بود
    فکر نمیکردم مشیه با طراحی سایت همچین کار هایی رو انجام داد
    مرسی از اطلاع رسانیتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH