با 5 کی‌بورد برتر اندروید آشنا شوید

Best KeyBoard for android

در اسمارت‌فون‌های امروزی که کمتر خبری از کی‌بوردهای سخت‌افزاری دیده می‌شود، برنامه‌های کی‌بورد جزء یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های موبایل محسوب می‌شوند، به‌عبارتی دیگر بدون داشتن یک برنامه کی‌بورد کارکردن با یک تلفن‌همراه لمسی عملا غیرممکن می‌شود. معمولا در اسمارت‌فون‌های تولیدی توسط کمپانی‌های مطرح شاهد استفاده از کی‌بوردهایی با طراحی و امکانات متفاوت هستیم اما گاهی یک برنامه جانبی برای کی‌بورد می‌تواند شما را در داشتن تجربه ای شیرین‌تر در استفاده از تلفن‌همراه یاری‌کند. از این رو در این ساعت از آی‌تی‌رسان نگاهی به 5 اپلیکیشن برتر کی‌بورد برای اندروید می‌اندازیم.

1- Smart Keyboard Pro

Smart-Keyboard

اسمارت‌کی‌بورد را می‌توان مخلوطی از حجم‌کم و بهینه، با امکانات زیاد دانست؛ این کی‌بورد به‌راحتی می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف‌کند، در اسمارت‌کی‌بورد طراحی کلیدها از نظر ظاهری و ابعاد قابل تغییر هستند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی اندازه کلیدها را مطابق با سایز نمایش‌گر خود انتخاب‌کنید و یا از اسکین‌های متفاوتی برای آن بهره بگیرید. اسمارت کی‌بورد را می‌توان از نظر پشتیبانی از زبان‌های مختلف یکی از بهترین‌ها دانست، تقریبا زبانی در دنیا نمانده که این برنامه آن‌را پشتیبانی نکند. یکی دیگر از قابلیت‌های این برنامه قابلیت کالیبرکردن صفحه‌نمایش برای کاهش ایرادات تایپی است. نسخه پرو اسمارت‌ کی‌بورد با قیمت 2 دلار عرضه می‌شود اما می‌توانید آن‌را به‌رایگان از سایت‌های دانلود فارسی دریافت‌کنید.

google-play-install-en


 

2- SwiftKey 

swiftkey-keyboard-for-android

SwiftKey یکی از نام‌آشناترین برنامه‌های کی‌بورد در دنیاست، این برنامه تاکنون جوایز زیادی را دریافت‌کرده و جزء بهترین‌های گوگل‌پلی به‌شمار می‌رود. سویفت‌کی هنگام ورود به گوگل پلی با توجه به سبک جدیدی که در تایپ با تلفن‌همراه به‌وجود آورد توانست به‌سرعت محبوب‌ شود، مطمئنا تایپ یک کلمه و حتی یک جمله بدون نیاز به‌فشردن تک‌تک حروف بسیار سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر است، در سویفت‌کی شما می‌توانید یک کلمه را بدون نیاز به فشردن هر کاراکتر به‌صورت مجزا و تنها با وصل‌کردن حروف به‌هم تایپ‌ کنید. عملکرد این برنامه در زبان‌ فارسی را نمی‌توان چندان راضی‌کننده دانست، زیرا دیکشنری کلمات فارسی این برنامه علاوه‌بر محدود بودن قادر به شناسایی کلمات به‌صورت عامیانه نیست و کلمات کاملا به‌صورت رسمی تایپ می‌شوند، البته امکان افزودن کلمه‌های جدید به این دیکشنری وجود دارد بنابراین با افزایش زمان و ثبت کلمات بیش‌تر، عمل‌کرد این کی‌بورد رضایت‌بخش‌تر می‌شود. سویفت‌کی از نظر مصرف رم و باتری در سطح متوسطی قرار دارد بنابراین اگر باتری و یا رم مورد استفاده در تلفن‌همراه شما ضعیف است، از این برنامه استفاده نکنید.

google-play-install-en


 

3- MultiLing

multiling

همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است مهم‌ترین ویژگی آن پشتیبانی از زبان‌های گوناگون است، در MultiLing علاوه‌بر قابلیت تایپ با تمامی زبان‌های دنیا شما می‌توانید همه نکات‌ نگارشی را در متن خود پیاده و به این ترتیب متنی عاری از مشکلات نگارشی داشته‌ باشید. در بخش طراحی MultiLing هرچند کامل به‌نظر می‌رسد اما می‌توانست ظاهری زیباتر و ظریف‌تر را به خود بگیرد. از دیگر قابلیت‌های این کی‌بورد می‌توان پشتیبانی خوب از تبلت‌ها اشاره کرد، هنگامی‌که MultiLing را در یک تبلت و به‌صورت افقی اجرا می کنید، صفحه‌نمایش به دو بخش تقسیم می‌شود تا تمامی کلیدها به وسیله دو انگشت شست قابل دسترسی باشد. این کی‌برد حجم بسیار کمی‌ دارد و از نظر مصرف باتری و رم درحد بسیار خوبی قرار می‌گیرد.

google-play-install-en

Bazaar


 

4- Flesky

flesky

Flesky یک کی‌بورد فانتری و سرشار از امکانات مختلف است؛ طراحی این کی‌بورد به‌زیبایی هرچه تمام صورت گرفته و البته اگر طراحی آن‌را دوست نداشتید، می‌توانید ازبین هزاران پوسته موجود برای فلسکی یکی را انتخاب‌ کنید. این کی‌بورد از طیف وسیعی از اموجی‌ها که این‌روزها استفاده از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی بسیار رواج دارد، پشتیبانی می‌کند و با داشتن انیمیشن‌های مختلف هنگام فشردن یک کلیک، می‌تواند به‌‌راحتی شما را به‌وجد آورد. طراحی کلیدها در فلسکی با ابعادی بزرگ‌تر به‌نسبت دیگر برنامه‌ها صورت گرفته که این خود تایپ‌را آسان‌تر می‌کند و تعداد خطاهای موجود در متن را کاهش می‌دهد، تنها مشکل فعلی این اپلیکیشن عدم پشتیبانی از زبان‌فارسی است که البته ممکن‌است در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌آن افزوده‌شود.

google-play-install-en


 

5- google Keyboard

google-keyboard

فکر می‌کنم هیچ لیست بهترینی نمی تواند عاری از محصولات‌گوگل باشد، گوگل‌کی‌بورد را می توان یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای اسمارت‌فون‌های اندرویدی دانست، هرچند در ظاهر این برنامه هیچ امکانات خاصی به‌نسبت سایر کی‌بوردهای موجود در لیست ندارد اما طراحی ساده و سبک آن به‌خوبی می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف‌کند، پشتیبانی از زبان‌فارسی در این برنامه به‌خوبی صورت گرفته است، طراحی گوگل کی‌بورد به‌صورت متریال بوده و درسطح خوبی قرار دارد. ازنظر مصرف باتری و رم، گوگل‌کی‌بورد را می‌توان در زمره بهترین‌ها دانست.

google-play-install-en

Bazaar

24 در مورد “با 5 کی‌بورد برتر اندروید آشنا شوید”

  1. امیر مازیار شهبازی

    اقا با سلام و عرض ادب من یه سوالی داشتم و اگه میشه لطفا سریع تر پاسخش رو به من بدید
    من بازی جی تی ای رو دارم و قبلا هم داشتم قبلا یک کیبوردی داشتم که وقتی میرفتی تو برنامش خودش به وسط صفحه میومد و من رمز هاش رو میزدم الان شما اسم اون برنامه رو میدونید؟؟؟؟

  2. عرض درود و خسته نباشید به همه دوستان.
    با احترام به نظرات دوستان عزیز،،،نمیدونم چرا کسی از کیبورد cheetah که واقعا همه امکاناتی داره،،،به خصوص تم های بسیار شیک و امکانات فوق العاده،،اسمی نمیبره!!!!.
    هرکی کیبوردم رو باهاش تایپ میکنه واقعا عاشقش میشه…یه بار امتحان ارزششو داره…موفق باشید.

  3. سلام
    من الان هواوی دارم.کیبوردش گوگله.قابلیت کپی کردن چن تا متنو‌نداره.قبلا سامسونگ‌داشتم.تو‌کیبورد یه گزینه داشت به اسم کلیپ بورد.تا ده تا متن رو‌میتونستی توش کپی کنی هرجا هرکدومو بخوای پیست کنی.من همچین کیبوردی واسه هواوی میخوام.راهنمایی کنید لطفا

    1. علی تهرانی

      دوست عزیزبخاطراینکه شماکیبردجدیدروی گوشیت نصب کردی اینطوری شده چون همبن مشگل تجربه کردم کیبردجدیدی که نصب کردی پاک کن یبارکیبردگوشی (کلردیتا)کن بعدراحت تاچندخط روبرات کپی میکنه من خودم تا۱۲خط کپی کردم.امیدوارم تونسته باشم کمکی بهت کنم

  4. بنظر من بهتراز Nuance هرگزنخواهداومد.کیبورداول هانرهواوی،کارش توسوییپ فارسی بی نقصه.منکه شگفتزده شدم

  5. وحید گل دی پور

    عرض ادب و خسته نباشید .
    به نظر من کیبورد سوایپ هواوی بهترین در میان تمامی کیبورد هاست .چرا که فوق العاده هوشمند هستش از همه لحاظ ./و

    1. ضمن عرض سلام و تشکر
      خدمت دوستان عزیز عرض کنم که کسی که این لیست رو تنظیم کرده یقینا از وجود کیبوردهای فوق‌العاده ای همچون swype و touch pal بیخبر بوده و گرنه اصلا حرفی از این کیبوردهای مفت گرون نمیزد. برای تایپ هوشمند فارسی با کشیدن انگشت بهترین گزینه که سالهاست مقام کیبورد اول دنیا رو کسب میکنه swype فوق‌العاده است. لطفا بیشتر دقت کنید آقای بکتاش! از وحید و محمد عزیز هم به خاطر دقتشون بسیار متشکرم

  6. سلام اقای گل کار.من گوشیم الجیg4 کیبوردم داخل gameیا نمیاد اصلا یا خیلی دیر میاد یا وسط نوشتن میره.میتونین کمکم کنین؟؟؟ دیوونم کرده دیگ

  7. سلام گوشیم نوت4 هست و کیبوردش اذیتم میکنه میخواهم یه کیبورد دیگه نصب کردم ولی بعد یه ساعت دوباره پیشفرض سامسونگ میشه خواهشا اگه کسی بلده خبر بده

  8. سلام اقای گلکار من گوشی هانر 4xدارم وقتی می خوام تایپ کنم زبان انگلیسی هست وقتی که می خوام فارسیش کنم نمیشه روکزینه فارسی که میزنم نمیاره ایا مشکل خاضی داره یا راه دیگه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. آره واقعا عالیه کیبوردش،تو اپدیتای جدید اعداد ب بالای حروف اضافه شدن،من خودم HTC دارم ولی کیبورد فقط سونی،بخصوص کلماتیو ک استفاده میکنی خیلی خوب سیو میکنه.

  10. امیر حسین باهات کاملاً موافقم
    تقریباً با تمامی برندهای اندرویدی کار کردم
    هیچ کیبوردی مثه کیبورد سونی نیست
    فوق العاده ست

  11. من طی تجربه هایی ک از انواع کیبورد های اندرویدی داشتم فقط کیبورد پیشفرض سونی رو قبول دارم
    امکاناتش خیلی خوبه و فاصله حروف مناسبه
    شاید بشه تنها ایرادش رو عدم وجود اعداد در بالای حروف اصلی دونست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH