انتشار تصاویر تازه‌ای از تلفن همراه تمام فلزی جدید نوکیا

تصاویری جدید از گوشی تمام فلزی نوکیا منتشر شد

انتشار تصاویر تازه‌ای از تلفن همراه تمام فلزی جدید نوکیا

سال 2016 را می‌توان سال امیدوار کننده‌ای برای غول بازنشسته صنعت تلفن همراه یعنی نوکیا نامید. نوکیا قصد دارد در سال میلادی جدید تلفن‌های همراه خود را با برند نوکیا وارد بازار کند. به تازگی تصاویری از تلفن همراه تمام فلزی جدید نوکیا منتشر شده است. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا با زوایای مختلف طراحی و ساخت این محصول بیشتر آشنا شویم.

همان طور که می‌دانیم طبق قرارداد بین نوکیا و مایکروسافت، این شرکت تا پایان دسامبر 2015 حق نداشت محصولی با برند نوکیا به بازار عرضه کند. اما سال 2016 را می‌توان سالی دانست که با پایان آن قرارداد، نوکیا به حضور دوباره در صنعت موبایل امیدوار است. چند هفته پیش تصاویری از مدل احتمالی محصول جدید این شرکت منتشر شد و به تازگی تصاویری از مدل تمام فلزی این محصول در اینترنت منتشر شده است.

انتشار تصاویر تازه‌ای از تلفن همراه تمام فلزی جدید نوکیا

نکته اصلی قابل توجه در طراحی و ساخت مدل جدید، بدنه تمام فلزی آن است که تنها دو نوار پلاستیکی در پشت برای آنتن تعبیه شده است. در سمت چپ این دستگاه دکمه‌های کنترل صدا و در زیر آن‌ها دکمه پاور گوشی قرار دارد. در سمت دیگر دو شیار مشاهده می‌شود که احتمالا مخصوص سیم‌کارت و کارت حافظه است.

انتشار تصاویر تازه‌ای از تلفن همراه تمام فلزی جدید نوکیا انتشار تصاویر تازه‌ای از تلفن همراه تمام فلزی جدید نوکیایکی از موارد قابل توجه در تصاویر منتشر شده، این است که دستگاه موجود در عکس‌ها به نظر واقعی می‌آید و مانند دیگر عکس‌هایی که از تلفن‌های همراه قبل از عرضه لو می‌رود، مدل اولیه یا طراحی مفهومی نیست. بنابراین می‌توان امید داشت که این گوشی، یکی از محصولات نوکیا در سال 2016 باشد.

2 در مورد “تصاویری جدید از گوشی تمام فلزی نوکیا منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH