درخت بونسای معلق، ترکیب سنت و مدرنیته

درخت بونسای معلق در هوا، ترکیب سنت و مدرنیته!

درخت بونسای معلق، ترکیب سنت و مدرنیته

درختان بونسای آثار هنری کشور ژاپن هستند که محبوبیت زیادی در بین افراد به دست آورده‌اند. به تازگی یک استارتاپ ژاپنی در منطقه کیوشو، محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده است که جلوه هنری این درختان را چند برابر می‌کند. در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا با این محصول جالب بیشتر آشنا شویم.

گجت‌های معلق در هوا اختراع جدیدی نیستند چرا که بلندگوهای پرتابل معلق چند وقتی است به بازار عرضه شده‌اند. اما این تکنولوژی جالب این بار با هنر ترکیب شده و محصولی با نام بونسای معلق تولید کرده است. این اثر هنری از یک پایه انرژی با یک منبع تغذیه به همراه یک پایه برای پرورش گیاه به قطر 6 سانتی‌متر تشکیل شده است که در فاصله 2 سانتی‌متری از پایه انرژی در هوا معلق می‌ماند. شرکت تولید کننده می‌تواند گیاه مورد نظر مشتری را برای او پرورش دهد یا فرد می‌تواند به دل‌خواه خود بونسای مورد نظر خود را در این گلدان بکارد. ارزان‌ترین و ساده‌ترین مدل این گلدان معلق درحدود 200 دلار قیمت دارد. مدل دیگر که 30 دلار گران‌تر است، پایه معلقی با ظاهر سنگی دارد.

درخت بونسای معلق، ترکیب سنت و مدرنیته

استارتاپ ژاپنی با هدف جذب سرمایه 80 هزاردلاری وارد برنامه‌های جذب سرمایه شد اما تاکنون 108 هزار دلار از طریق پیش‌فروش و برنامه‌های جذب سرمایه، جمع‌آوری کرده و تا یک ماه دیگر این محصول را برای اولین خریداران خود ارسال می‌کند.

درخت بونسای معلق، ترکیب سنت و مدرنیته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH