اضافه‌کردن اشتراک کانال یوتیوب به فیدلی از نوار بار فایرفاکس

آموزش اضافه‌کردن اشتراک کانال یوتیوب به فیدلی

فیدلی بعد از اینکه گوگل ریدر قطع شد، گزینه خوبی برای Rss است. این سرویس یکی از بهترین آراس‌اس خوان‌هایی است که در نسخه رایگان آن، ویژگی‌هایی دارد که غم نبودن گوگل ریدر را از بین می‌برد. چیزی که یک آراس‌اس خوان را مشهور می‌کند، توانایی شناسایی و دریافت محتوا از هر نوع منبعی است. این سرویس یک گزینه عالی برای دنبال‌کردن هر محتوایی که دوست دارید، است. یکی از منابعی که می‌توان در این نوع سرویس‌ها دنبال کرد، کانال یوتیوب است. اگر از فیدلی استفاده می‌کنید، فیدلی تیوب، یک افزونه فایرفاکس است که به شما اجازه اضافه‌کردن اشتراک کانال یوتیوب را از نوار بار مرورگر می‌دهد.

فیدلی تیوب را نصب کنید و صفحه یک کانال یوتیوب یا ویدیویی از آن کانال را باز کنید. اجازه دهید صفحه ویدیو/کانال لود شود. هنگامی که لود شد، در نوار بار مرورگر دکمه آراس‌اس را پیدا کنید. برروی آن کلیک کنید، یک تب جدید باز می‌شود.

اضافه‌کردن اشتراک کانال یوتیوب به فیدلی از نوار بار فایرفاکستب جدید، شما را به فیدلی ریدایرکت می‌کند. برای ادامه کار، باید به فیدلی وارد شوید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید، این است که برروی دکمه Add، پایین پنل کشویی کلیک کنید. حالا لینک اشتراک توسط افزونه به فیدلی اضافه شده است.

اضافه‌کردن اشتراک کانال یوتیوب به فیدلی از نوار بار فایرفاکسفیدلی تیوب، بدون مشکل نیست. این افزونه همیشه یک کانال یوتیوب را تشخیص نمی‌دهد. اگر شما بعد از اینکه افزونه یک کانال یوتیوب را تشخیص دهد و دکمه آن معلوم باشد، پنجره فایرفاکس را تغییر اندازه دهید، دکمه افزونه ناپدید می‌شود. وقتی افزونه درست کار کند، می‌تواند محتوا را از صفحه کانال یا صفحه ویدیو دریافت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH