آغاز عرضه پد شارژ بی‌سیم گلکسی S7 در بریتانیا

ITRESAN-11-1394 (49)سال گذشته میلادی بود که سامسونگ قابلیت شارژ بی‌سیم را بر روی تلفن همراه گلکسی S6 عرضه کرد و علاوه بر آن نیز ساختاری را طراحی کرد تا سرعت شارژ بی‌سیم با سرعت شارژ معمولی (به کمک شارژرهای سیم‌دار) یکی شود. این ساختار، شارژ بی‌سیم سریعی بود که بر روی گلکسی S6 Edge و گلکسی نوت 5 نیزقرار داشت.

به‌ این‌ ترتیب چندان عجیب نیست که سری گلکسی S7 نیز این مزایا را در خود داشته باشند. البته این گمانه‌زنی به‌واسطه محتوای وب‌سایت‌های خرده‌فروشی در بریتانیا ممکن شده است. در قسمت توضیحات پد شارژ بی‌سیم ارایه شده در این وب‌سایت‌ها نوشته شده است که این پد با محصولات در آستانه عرضه سامسونگ یعنی گلکسی S7 و S7 Edge نیز همخوانی دارد و علاوه بر آن با سایر همراه‌های هوشمندی که از استانداردهای مشابه تبعیت می‌کنند هم سازگاری خواهد داشت. البته این محصول از چندی پیش در بازار مصرف موجود بوده و در ادامه عکس آن در اختیار شما قرار گفته است.

ITRESAN-11-1394 (49)-2

یکی از نکات مهم این است که سامسونگ، مزایایی مانند کارت میکرو اس‌دی و باتری‌های قابل تعویض خود را بر روی نسل جدید از بین نخواهد برد. حال کافی است در نظر بگیرید که قابلیت شارژ بی‌سیم و قابلیت نگه داشتن باتری برای مدت‌ زمان 2 روز یا 17 ساعت پخش ویدیو، می‌تواند گلکسی S7 را به یک گزینه قابل‌ قبول تبدیل کند، البته اگر این شایعه‌ها به‌صورت رسمی توسط سامسونگ تاییدشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH