تعمیرات غیر اصولی آیفون 6، ممکن است منجر به نابودی آن شود

تعمیرات غیر اصولی آیفون 6، ممکن است منجر به نابودی آن شود!

تعمیرات غیر اصولی آیفون 6، ممکن است منجر به نابودی آن شوداگر به تازگی مشکلی برای گوشی آیفون شما پیش آمده است، توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل، این مطلب آی‌تی‌رسان را حتما مطالعه کنید.

به تازگی گزارشاتی از سمت کاربران منتشر شده که عنوان می‌کنند، پس از تعمیر گوشی آیفون 6 و آپدیت آن به iOS 9، گوشی آنها دچار مشکل شده و دیگر قابل استفاده نیست. این کاربران از خطایی به نام Error 53 نام می‌برند که استفاده از گوشی را غیر ممکن می‌کند و حتی گاهی تمام اطلاعات آن را پاک می‌کند.

اما شرکت اپل در این مورد این گونه توضیح می‌دهد که اگر گوشی آیفون شما دچار مشکل شود و به دست تعمیرکارانی به جز تعمیرکاران مورد تایید اپل، باز شود، ممکن است با این خطا روبرو شوید. اپل عنوان می‌کند که سنسور اثر انگشت گوشی‌های آیفون 6 بسیار حساس و امنیتی است و تنها تحت شرایط خاص آزمایشگاهی باید باز شده و بررسی شود. اگر تعمیرات غیر اصولی بر روی آیفون شما انجام شود، پس از بروزرسانی به iOS 9، اپل این موضوع را متوجه می‌شود و به دلایل امنیتی، دسترسی شما به اطلاعات را به طور کامل مسدود می‌کند. افرادی که با این مشکل مواجه شده‌اند، حتی با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز اپل نیز نتوانسته‌اند گوشی خود را بازیابی کنند.

این هم یکی دیگر از سیاست‌های خاص کمپانی اپل است که امنیت را در کنار انحصارطلبی در خود جای داده است. با این سیاست اپل، کاربران از این به بعد مجبور خواهند بود برای تعمیر گوشی‌هایشان تنها به مراکز تعمیر اپل مراجعه کنند. در این میان، کاربران ایرانی که هنوز نمایندگی و مرکز خدمات معتبری برای ارایه خدمات آیفون در کشورشان وجود ندارد، با مشکل بزرگ‌تری مواجه خواهند بود.

آیا بعد از خواند این مطلب، حاضرید آیفون محبوبتان را برای تعمیر، به هر تعمیرکاری بسپارید؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH