با جدیدترین ورزش جهان آشنا شوید: اسکی با پهپاد!

ITRESAN-11-1394 (53)یک روز عادی دیگر در روسیه و معرفی یک‌چیز عجیب‌ و غریب دیگر در محیط برفی این کشور؛ این بار گروهی دیگر از جوانان روس اقدام به معرفی ایده عجیبی به نام پهپاد سواری یا اسکی با پهپاد کرده‌اند. این ورزش عجیب درست مانند اسکی روی آب است ولی با این تفاوت که به‌جای وصل بودن به یک قایق یا هواپیما، این بار به یک پهپاد متصل هستید و به‌جای حضور در آب، در برف حضور خواهید داشت.

در ویدیویی که به‌تازگی در اینترنت منتشر شده است می‌توانید مشاهده کنید که این کار تا چه اندازه می‌تواند سرگرم‌کننده و مفرح باشد. البته هنوز برخی از موارد مبهم باقی‌مانده است که در تکرار این تجربه باید در نظر گرفته شوند، برای نمونه باتری دستگاه تا چه مدتی به کار کردن ادامه خواهد داد.

همان‌طور که می‌توانید در این ویدیو مشاهده کنید، این پهپاد نیرومند به‌راحتی این اسنوبرد را با سرعتی معقول بر روی سطحی صاف به دنبال خود می‌کشد. با تمامی این تفاسیر، این نخستین رونمایی از این ورزش تفریحی است و باید منتظر ماند و دید که (با توجه به تجربه تغییر و بهبود تمامی موارد ابداع‌ شده‌ای که در اینترنت منتشر شده‌اند) درنهایت کار این مورد به کجا خواهد کشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH