چگونه از گم شدن قلم هوشمند گلکسی نوت جلوگیری کنیم؟

چگونه از گم شدن قلم هوشمند سری گلکسی نوت سامسونگ جلوگیری کنیم؟

چگونه از گم شدن قلم هوشمند گلکسی نوت جلوگیری کنیم؟همه کاربران سری نوت سامسونگ به این نکته اذعان دارند که لذت کار کردن با قلم هوشمند S Pen یکی از بهترین خاطرات آنها در کار کردن با یک گوشی یا تبلت هوشمند بوده است. اما نکته مهم این است که اگر کاربر در مراقبت از این قلم دقت نداشته باشد، احتمال گم شدن آن بسیار زیاد است. اگر قلم هوشمند شما گم بشود و قصد خرید قلم جدیدی داشته باشید، هزینه نسبتا زیادی باید پرداخت کنید. آیا راه حلی برای امن نگه داشتن این گجت کمکی کوچک و محبوب وجود دارد؟ با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

شما با یک گزینه بسیار ساده می‌توانید آلارم یا زنگ هشداری برای گم شدن قلم هوشمندتان تنظیم گنید. کافی است وارد تنظیمات یا Setting گوشی بشوید. در این قسمت، وارد بخش S Pen بشوید و در اینجا تیک گزینه S Pen Alerts را انتخاب کنید.

بدین ترتیب اگر از این به بعد قلم را از محفظه خود خارج کنید و پس از کار کردن آن را در جای خود قرار ندهید، گوشی شما به طور خودکار یک پیغام هشدار همراه با ویبره برای اعلام گم شدن قلم هوشمند پخش می‌کند. با انجام این کار مطمئن خواهید بود که دیگر قلم S Pen را در محل کار، جلسات و یا مهمانی‌ها گم نمی‌کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH