عرضه قابلیت Doze Mode و مجوز نرم‌افزاری برای موتورولا موتو 360

ITRESAN-11-1394 (64)گوگل به‌تازگی از وجود یک به‌روزرسانی بزرگ برای پلتفرم‌های پوشیدنی اندروید خبر داده است که مزایای ویژه و کاربردی بسیاری را برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی فعلی موجود در بازار به همراه خواهد آورد. در میان این تغییرات، امکان قرار دادن رسمی بلندگو در این دستگاه‌ها به‌منظور دریافت تماس از روی مچ دست و چندین و چند رابط حرکتی جدید نیز به چشم می‌خورد که قطعا برای کاربران کارآمد خواهد بود.

در حال حاضر ما شاهد نسل دوم سری موتو 360 هستیم که به اندروید مارشمالو به‌روزرسانی شده است. در بیانیه رسمی این به‌روزرسانی، گوگل به‌صورت رسمی چند مزیت ویژه که به‌زودی به دستگاه‌های پوشیدنی اندرویدی راه خواهند یافت را از قلم انداخته بود.

در کنار مواردی که از عرضه آن‌ها برای ساعت‌های هوشمند آگاه هستیم، موتورولا اعلام کرده است که ساعت هوشمند موتو 360 نیز با این به‌روزرسانی به مزایای Doze Mode مجهز خواهد شد.

وجود مزایای Doze Mode و مجوز نرم‌افزاری بر روی فناوری‌های پوشیدنی کاملا منطقی به نظر می‌رسد. همان‌طور که شرح دادیم، در اعلامیه اشاره شده گفته شده است که اگر شما از دستگاه‌ خود استفاده نمی‌کنید، Doze Mode فعال شده و موجب می‌شود تا بخش عمده‌ای از باتری دستگاه شما ذخیره شوند.

علاوه بر این نیز وقتی‌که وضعیت نمایشگر دائما روشن فعال می‌شود، کم شدن خودکار نور نمایشگر موجب می‌شود تا میزان تخلیه باتری بر روی ساعت‌های هوشمند کاهش پیدا کند. البته با افزوده شدن سیستم مجوز نرم‌افزاری می‌توانید کنترل بالاتری بر روی سیستم‌هایی که توسط نرم‌افزارهای نصب شده توسط شما به کار گرفته می‌شوند داشته باشید.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که سیستم نرم‌افزاری Moto Body Running به‌عنوان یک استاندارد بر روی نسل دوم موتو 360 عرضه می‌شود.

جالب این است که گوگل در زمینه مجوز نرم‌افزاری و Doze Mode، هیچ بیانیه رسمی و ویژه‌ای را صادر نکرده است و به همین دلیل نیز ممکن است شاهد عرضه این مزایا بر روی همه دستگاه‌های پوشیدنی اندرویدی نباشیم. البته منطقی‌ترین حالت این است که تمامی دستگاه‌های این رده از مزایای این فناوری بهره‌مند شوند ولی برای کسب اطمینان از این موضوع باید صبر کنیم. گوگل اعلام کرده است که یک به‌روزرسانی بزرگ در طول چند هفته دیگر عرضه خواهد شد و مسلما پس از کسب اطمینان از این موضوع، اخبار آن به‌سرعت منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH