رندر جدید اچ‌تی‌سی وان M10 شباهت این اسمارت‌ فون به A9 را نشان می‌دهد

htc-onem10

مطابق شایعاتی که تاکنون منتشر شده می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اچ‌تی‌سی برای پرچم‌دار جدید خود از سبک طراحی خانواده M در نسل‌های قبلی فاصله بگیرد و این بار سبکی مشابه A9 را برای طراحی وان M10 اجرا کند. هفته گذشته تصویری مبهم از M10 منتشر شد که تقریبا شمایل این اسمارت‌فون را برایمان مشخص کرد اما به‌تازگی یک رندر از این گوشی منتشر شده است که طراحی M10 را به خوبی نشان می‌دهد.

همان‌طور که از رندر مشخص است شمایل کلی طراحی مشابه A9 است با این تفاوت که دوربین به زیر نوار آنتن انتقال یافته است، درست مشابه نسل‌های قبلی خانواده M، هم‌چنین می‌توانید فوکوس لیزری را در زیر فلاش و در کنار لنز دوربین مشاهده کنید. از دیگر تغییرات این تلفن‌همراه نسبت به نسل پیشین می‌توان به استفاده از دوربین سلفی بزرگ‌تر اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های نه چندان خوبی که M10‌ از A9 به ارث برده است عدم استفاده از اسپیکر استریو است که این‌ بار نه آن را در جلو دستگاه می‌بینیم و نه در بخش پشتی! لوگو اچ‌تی‌سی نیز این‌بار در جلو دستگاه وجود ندارد و به نظر می‌رسد شاهد صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از A9 در این گوشی باشیم.

از جمله مشخصات اچ‌تی‌سی وان M10 می‌توان به نمایشگر 5.1 اینچی امولد با رزولوشن QHD‌، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا پیکسل و رابط‌کاربری Sense که بیشتر از قبل شبیه به اندروید استوک خواهد بود، اشاره کرد. اچ‌تی‌سی از وان M10‌ در نمایشگاه MWC رونمایی نمی‌کند و تاریخ 11 آوریل را برای رونمایی انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH