28 اسفند ماه، رونمایی از آی‌فون 5se و آی‌پد Air3!

طبق گزارشی که دیروز منتشر شد، فعلا هیچ برنامه‌ای برای پیش فروش محصولات جدیدش یعنی آی‌فون 4 اینچی‌اش موسوم به iPhone 5se و iPad Air3 ندارد. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که هر دو محصول جدید اپل، در تاریخ 15 مارس یا 25 اسفند رسما معرفی شده و سپس سه روز بعد یعنی 18 مارس یا 28 اسفند ماه فروش آن‌ها آغاز خواهد شد.

apple-logo-640x359

آی‌فون جدید اپل قرار است یک تیر با دو نشان برای این کمپانی پر آوازه باشد. در واقع این محصول یک اسمارت فون ارزان قیمت است که البته دارای اکثر ویژگی‌های آی‌فون 6 و 6 پلاس است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به بهره گیری از پردازنده A9 و پردازنده کمکی M9 اشاره کرد. همچنان این محصول با قابلیت‌هایی نظیر Siri و بهره گیری از فناوری NFC جهت پرداخت‌ها با استفاده از Apple Pay عرضه می‌شود.

اپل قصد دارد تا در جهت گسترش استفاده از سیستم‌های پرداخت موبایلی، این فناوری را با کمترین قیمت در محصولات خود عرضه کند و به همین دلیل آیفون 5se یکی از انتخاب‌های آن‌ها بوده است. این محصول همچنان از فناوری Live Photo بهره‌مند خواهد بود. البته قیمت نهایی این محصول نشان می‌دهد که اپل از تکنولوژی جذاب 3D Touch در این آیفون استفاده نخواهد کرد.

این مینی آیفون قرار است در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، خاکستری و Rose Gold وارد بازار شود.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که اپل روی به تولید آیفون 4 اینچی آورده، این است که هنوز هستند افرادی که با آیفون‌های 4.7 اینچی احساس راحتی نمی‌کنند اما امکانات و قابلیت‌های اپل را بسیار دوست دارند. جالب است بدانید که هنوز 60 درصد از کاربران آی‌فون، از محصولات 4 اینچی این کمپانی بهره می‌برند. از دیگر مشخصات این آی‌فون می‌توان به بهره گیری از یک دوربین 8 مگاپیکسل در عقب و یک نمونه 1.2 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

اما کمپانی اپل، با عرضه آی‌پد ایر 3 در نظر دارد تا روند فروش آی‌پد که سال گذشته 24.8 درصد کاهش داشت را بهبود ببخشد. گزارش‌های منتشره حاکی از آن است که Air 3 از لحاظ ظاهری چیزی شبیه به آی پد پرو 12.9 اینچی این کمپانی است، اما به طور معمول تبلت‌های iPad Air این کمپانی از نمایشگرهای 9.7 اینچی بهره می‌برند.

این محصول، همانند آی‌پد پرو توان پشتیبانی از قلم اپل یعنی Apple Pencil را دارا بوده و دارای سیستم اتصال هوشمند خواهد بود. در واقع به کمک این سیستم، ارتباط بین صفحه نمایش و کیبورد با بهره‌گیری از سیستم مغناطیسی ایجاد می‌شود. همچنین سیستم اتصال هوشمند یا Smart Connector قدرت لازم برای اتصال کیبوردهای بی‌سیم QWERTY را نیز فراهم می‌سازد.

قرار است اپل در رویداد رسانه‌ای 15 مارس، از نسخه تازه Apple Watch یا همان ساعت هوشمندش نیز رونمایی کند. احتمالا این ساعت با قابلیت جدید Face Time عرضه شده و در کنار ساعت از چند دستبند جدید اسپرت نیز رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH