به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 برای سامسونگ گلکسی S6 Edge و S6 Edge Plus منتشر شد

Galaxy-S6-Edge-33

شاید شما هم جزیی از کاربران سامسونگ باشید و بی‌صبرانه انتظار عرضه به‌روزرسانی مارشمالو را برای اسمارت‌فون‌تان بکشید. این کمپانی تاکنون تاخیر زیادی برای ارایه به‌روزرسانی مارشمالو برای اسمارت‌فون‌های بالارده خود داشته است. مدتی پیش این کمپانی مارشمالو را به صورت آزمایشی برای گلکسی S6 Edge و S6 Edge Plus منتشر کرد، نکته قابل تامل عدم ارایه این به‌روزرسانی برای گلکسی S6 و نوت 5 است که به نوعی نسخه‌های اصلی محسوب می‌شوند. سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی دو تلفن‌همراه S6 Edge و Edge Plus را از حالت آزمایشی خارج و به صورت رسمی در کره جنوبی عرضه کرده است، هرچند این کمپانی تاکنون زمانی برای ارایه جهانی بیان نکرده اما می‌توان انتظار داشت تا اواخر فوریه شاهد عرضه رسمی و گسترده‌ این به‌روزرسانی باشیم.

در رابطه با جزییات این به‌روزرسانی به نظر می‌رسد سامسونگ علاوه بر قابیلت‌های اصلی مارشمالو هم‌چون حالت Doze و Google Now on Tap، ویژگی‌هایی منحصر به‌فرد را برای این دو تلفن‌همراه به ارمغان آورده است. از جمله ویژگی‌های مهم این به‌روزرسانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پنل اج دو ستونه

1

اولین تغییر این به‌روزرسانی مربوط به بخش خمیده گلکسی S6 Edge و Edge Plus است و اندازه بخش خمیده از 260 پیکسل به 550 پیکسل افزایش یافته است، این افزایش فضا موجب شده کاربر بتواند دو ردیف شورت‌کات را در بخش خمیده داشته باشد.

نمایش رویداد با تصویر

2

در این به‌روزرسانی شما می‌توانید رویدادهای تازه را به همراه تصویر مشاهده کنید، به نظر می‌رسد سامسونگ در این ویژگی کمی بدسلیقگی به خرج داده و بهتر بود فضای بیش‌تری برای تصاویر در نظر گرفته می‌شد، این موضوع را می‌توان از حاشیه‌های تاری که در کنار تصویر بیهوده به هدر رفته‌ است، دریافت.

Tasks edge

3

Tasks edge به شما این امکان را می‌دهد که مجموعه‌ای از نوتیفیکشن‌ها و شورتکات‌ها را در بخش خمیده در دسترس داشته باشید، به عنوان مثال این بخش می‌تواند رویدادهای ثبت شده در تقویم و یا لیست وب‌سایت‌های بوک‌مارک شده را به نمایش بگذارد. هم‌چنین می‌توانید یه راحتی و تنها با یک لمس با مخاطب مورد علاقه‌تان تماس بگیرید و یا برای او پیامک بفرستید.

نوار ابزار سریع

4

نیاز به یک چراغ‌قوه دارید؟ شاید هم قطب‌نما می‌خواهید. بعد از دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید ابزار دلخواه را به صورت مستقیم از بخش خمیده اجرا کنید و دیگر نیازی به رفتن به اپلیکیشن اختصاصی آن‌ها ندارید.

People edge

5

People edge اجازه دسترسی و مدیریت مخاطبین را از بخش خمیده دستگاه میسر می‌کند، در به‌روزرسانی جدید امکانات این بخش بسیار بیش‌تر شده است.

تنظیمات پنل اج

6

علاوه بر ویژگی‌های فوق از این به بعد شما می‌توانید به‌ راحتی پنل اج را مدیریت کنید و اندازه، شفافیت و یا ویژگی‌های دیگر آن را تغییر دهید.

1 در مورد “به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 برای سامسونگ گلکسی S6 Edge و S6 Edge Plus منتشر شد”

  1. سلام.خدا قوت،کسی میدونه برای نوت 4 کی میاد این بروزرسانی؟؟؟بروزرسانی خود اپراتور گوشی رو میگم ها((
    اونو میگم که یعنی خود گوشی آپدیت رو روی صفحه میاره که در دسترس هست))…
    منتظر جواب دوستان هستیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH