اطلاعاتی جدید از پردازنده و صفحه‌نمایش هواوی P9 منتشر شد

گوشی‌های سری P هواوی یکی از بهترین و جریان‌سازترین تلفن‌های هوشمند این کمپانی هستند که به دلیل شباهت ظاهری به آی‌فون‌های اپل و هم‌چنین بهره‌گیری از بهترین سخت‌افزار و برترین ویژگی‌ها، به پرچم‌داران اصلی هواوی تبدیل‌ شده‌اند. هرچند اوایل حضور هواوی، پیش‌بینی تولید گوشی‌های هوشمندی همچون این سری از موبایل‌ها کمی دور از ذهن بود اما این کمپانی چینی تا جایی پیشرفت کرده است که به‌زودی P9 را روانه بازار می‌کند. هواوی که طعم موفقیت را در P8 چشیده است، احتمال می‌رود که این بار نیز برای نسل جدید پرچم‌دار خود به سراغ سخت‌افزاری قوی برود.

huawei-p9_1

طبق اطلاعاتی که به‌تازگی از پی9 هواوی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که این کمپانی در تلفن هوشمند آینده خود از نمایشگری با وضوح 1080p بهره ببرد؛ هم‌چنین برخی از شایعات و اخبار حکایت از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی در این تلفن هوشمند دارد. علاوه بر اینکه اخبار منتشر شده از پردازنده این گوشی خبر از بهره‌گیری از پردازنده Kirin 950 و حافظه رم بسیار زیاد 6 گیگابایتی می‌دهد و احتمالا این گوشی هوشمند دوربین اصلی باکیفیت 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد داشت.

به‌غیر از این اطلاعات زمان عرضه، قیمت و جزئیات بیشتری منتشر نشده است. باید منتظر سایر شایعات و اخبار منتشر شده در آینده باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH