تبلیغ جدید، زیبا و متفاوت اندروید را در اینجا ببینید (به‌ همراه ویدئو)

ITRESAN-11-1394 (71)روش انجام تبلیغات گوگل برای اندروید بسیار جالب و متفاوت است! این شرکت برای تبلیغ سیستم عامل خود از استراتژی ویژه‌ای بهره می‌گیرد: نمایش دادن چیزی بسیار جذاب و جالب که از هیچ طریقی، هیچ ربطی به اندروید یا فناوری‌های تلفن همراه ندارد. این راهکار را می‌توان بسیار شجاعانه دانست ولی میزان مشارکت اندروید در بازار را بهبود می‌دهد. البته در این میان بسیاری از افراد معتقدند که این شرکت نباید برای تبلیغات در این زمینه هزینه زیادی را انجام بدهد و به‌جای آن بهتر است بر روی تبلیغات بازار نرم‌افزاری پلی استور تمرکز داشته باشد.

گوگل تابه‌حال چند سری از تبلیغات را با نام «با هم باشید، نه شکل هم» ارایه کرده است و همه آن‌ها بسیار جذاب و زیبا هستند. این تبلیغات به نحوی طراحی شده‌اند که تا زمان نمایان شدن لوگوی اندروید، نمی‌توان تشخیص داد که متعلق به اندروید هستند. در ادامه می‌توانید یک نمونه از این تبلیغ‌ها را مشاهده کنید.

همین روند در آخرین تبلیغ این شرکت نیز ادامه داشته است. البته باید گفت که این تبلیغ حداقل ارتباط اندکی با جوایز داشته است. البته به دلیل این‌که این تبلیغات به اندروید تعلق دارد، شعار «با هم باشید، نه شکل هم» به‌صورت مستقیم کنایه به همراه‌های اپل یعنی آیفون دارد. گوگل به‌صورت جدی تنوع اندروید را در برابر محصولات تک‌شکل و تک‌سایز سری آیفون، یک مزیت و رویکرد شرکت اپل را خسته کننده می‌داند.

با تمامی این تفاسیر، این تبلیغ بسیار زیبا است. این تبلیغ پیانیستی به نام Ji را نشان می‌دهد که بین دو پیانوی مختلف جابجا می‌شود. یکی از این دو پیانو عادی بوده و یکی از آن‌ها توسط گوگل بهینه‌سازی شده است. به‌صورت بدیهی دوگانگی بین این دو ساز، بسیار جالب است و دیدن نواخته شدن این سازها توسط این پیانیست نیز جذابیت این ویدئو را چند برابر کرده است.

گوگل برای سرگرمی بیشتر نیز اقدام به منتشر کردن تصاویر پشت‌صحنه ساخت این کلیپ کرده است که قاعدتا می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH