راه‌اندازی نسخه 2 کانال‌ها توسط تلگرام

راه‌اندازی نسخه 2 کانال‌ها توسط تلگرام

چند روز پیش، تیم تلگرام داشتن 100 میلیون کاربر فعال ماهانه را در وبلاگ خود جشن گرفت. حالا آن‌ها کانال‌ها را به نسخه 2 به‌روزرسانی کردند. این به‌روزرسانی نسخه 2 کانال‌ها شامل چند ویژگی جدید است؛ مانند: لینک‌ پست‌ها، پیام‌های بی‌صدا، امضای ادمین، ویرایش پیام‌ها در کانال و سوپرگروه‌ها و یک دکمه به اشتراک‌گذاری سریع برای روبات‌ها.

راه‌اندازی نسخه 2 کانال‌ها توسط تلگرامبطور خلاصه، یک توضیح کوتاه درباره کانال‌ها برای کاربران جدید یا آن‌هایی که اصلا کاربر تلگرام نیستند: کانال‌ها می‌توانند پیامی را برای تعداد نامحدودی مشترک ارسال کنند. آن‌ها می‌توانند عمومی باشند، در نتیجه هر کاربری می‌تواند عضو کانال شود و پیام‌های جدید را دریافت کند. حتی اگر شما بعد از ساخته‌شدن یک کانال عضو آن شوید، می‌توانید تمام پیام‌هایی که قبل از این در کانال منتشر شده را مشاهده کنید.

نسخه 2 کانال، تا حد زیادی کارایی آن‌ها را افزایش داده‌است. به عنوان مثال، لینک‌ پست‌ها به شما اجازه می‌دهد هر پیامی را که در کانال منتشر شده، بطور مجزا با دوستانتان در خارج از تلگرام یا در شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید. وقتی کسی روی این لینک خارج از تلگرام کلیک کند، به کانال منتقل شده و پیام موردنظر پررنگ نشان داده می‌شود.

پیام‌های بی‌صدا به ادمین کانال اجازه می‌دهد پیامی را به کانال ارسال کند بدون اینکه هیچ‌یک از اعضای کانال متوجه شوند. این ویژگی، برای پیام‌های نیمه‌شب و غیرضروری بسیار مفید است. برای ارسال پیام بی‌صدا، کاربر باید برروی آیکون زنگ تپ کرده تا وضعیت پیام‌های بی‌صدا تغییر کند.

امضای ادمین به اعضا اجازه می‌دهد بدون مراجعه به صفحه پروفایل ارسال‌کننده، هویت او را تشخیص دهند. غلط‌های املایی در کانال‌ها و سوپرگروه‌ها نیز با تپ‌کردن برروی پیام (دابل تپ در iOS) و انتخاب گزینه ویرایش، می‌توانند رفع شوند. دکمه به اشتراک‌گذاری روبات‌ها نیز به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌هایی را که یک روبات به آن‌ها ارسال می‌کند، به اشتراک بگذارد.

1 در مورد “راه‌اندازی نسخه 2 کانال‌ها توسط تلگرام”

  1. من خودم یک کانال نسبتا پربازدید در تلگرام دارم. واقعا این نرم افزار بهترین ویژگی ها رو داره و هر لحظه اون چیزی که نیاز کاربران هست رو ارائه میده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH