4 دلیل برای آنکه محصولات شیائومی را بخرید

xiaomi-logo1

آیا قصد خرید یک موبایل هوشمند و یا حتی لوازم جانبی دارید؟ آیا با هزینه پایین به دنبال محصولی با کیفیت هستید؟ محصولات شرکت شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌هاست؛ با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

در این مطلب قصد داریم به شما 5 دلیل برای خرید محصولات شرکت شیائومی بیان کنیم تا برای خرید کالاهایی با کیفیت فوق‌العاده اما ارزان نسبت به رقبا متقاعد شوید.

با شیائومی، ستاره تکنولوژی کشور چین آشنا شوید

اقتصاد کشور چین در زمینه تکنولوژی به لی جون بسیار مدیون است چرا که این فرد با تاسیس شرکت شیائومی در سال 2010 باعث بازکردن راه بسیاری از شرکت‌های ساخت موبایل و لوازم جانبی در کشور چین شد. هدف شیائومی فقط سبقت گرفتن از شرکت اپل است و شعار این شرکت کیفیتی درحد اپل اما با قیمتی ارزان است.

1- کیفیتی بالاتر از انتظارات

شیائومی واقعا مرز کیفیت را بالابرده تا جایی‌که کیفیت این برند را بایستی با بهترین‌های بازار مقایسه کنید.همچنین شیائومی محصولات خود را با دقت بسیار زیادی ساخته و در بازار به تناسب زمان عرضه می‌کند.

بیشتر محصولات شرکت شیائومی از فلزهای ژاپنی درجه یک و یا بدنه‌های بسیار با کیفیت است تا حدی که حتی شیائومی بر روی سخت‌افزار و کیفیت قطعات داخلی خود بسیار تاکید کرده و برای مثال همیشه از باتری‌های شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ در پاوربانک‌ها و موبایل‌های خود استفاده می‌کند و برای سخت افزار موبایل‌های هوشمند و تبلت‌های خود از جدیدترین و بهترین‌های بازار استفاده کرده است اما تا حد امکان قیمت کالاهای خود را پایین نگه داشته اما کیفیت محصولاتش همچنان بالاتر می‌رود.

2-  گرانترین‌ها را ارزان بخرید

Savemoney

شیائومی ارزان نیست بلکه از همان سال 2010 به شفافیت بر مشخصات سخت افزاری و عملکرد دستگاه‌های خود پرداخت و قیمت واقعی آن را به مشتریان ارائه داد. همچنین این شرکت مدعی است با قیمت‌هایی پایین‌تر می‌توان بازاری رقابتی را در اختیار داشت و  به این منظور دست واسطه و دلال‌ها را کوتاه کرده است تا 20 تا 30 درصد قیمت دستگاه‌های خود کاهش دهد؛ علاوه بر این شما قادر خواهید بود محصولی با کیفیت و زیبا را با هزینه پایین‌تر نسبت به شرکت‌های دیگر خریداری کنید.

برای نمونه گوشی پرچم‌دار این شرکت که در ایران موجود است با نام Xiaomi Mi Note pro دارای مشخصات سخت افزاری بسیار بالایی است.

3- با شیائومی جذاب تر از همیشه شوید!

شیائومی زیبایی خاصی به شما خواهد داد تا شخصیت شما را به یک فرد مدرن و جذاب تبدیل کند، البته شیائومی فکر همه سلیقه‌ها و شخصیت‌ها را کرده است: گوشی اسپرت با بدنه پلاستیکی در رنگ‌های مختلف، گوشی با بدنه فلزی جذاب، گوشی با بدنه چوب بامبو برای افراد بسیار خاص و همچنین گوشی‌های متناسب بانوان در رنگ‌های جذاب و متعدد که قدرت انتخاب خریداران را بالا خواهد برد؛ همچنین شرکت شیائومی در طراحی بدنه گوشی‌های خود کمی از شرکت‌های دیگر کپی می‌کند اما در یک جمع بندی باید گفت شیائومی کپی است اما کپی با کیفیت، تا جایی که باید آن را کپی برابر اصل و حتی بهتر دانست!

 4- رابط کاربری سفارشی شیائومی

MIUI logo_conew1

MIUI یا همان می‌یوآی قابلیتی است که سبب معروف شدن شرکت شیائومی شد، چرا که شیائومی یکی از تولیدکنندگان بزرگ رام‌های اندروید است و این رابط کاربری با نسخه‌های مختلف در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های این شرکت دیده می‌شود. این قابلیت به معنای تعریف دوباره‌ای از سیستم عامل اندروید است که دارای امکانات جدید در ظاهر سیستم عامل اندروید است، مانند رابط کاربری تاچ ویز که در گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ استفاده می‌شود.

رابط کاربری شرکت شیائومی دارای امکانات و امنیت سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS در چهره محبوب‌ترین سییستم عامل دنیا یعنی اندروید است، خوب است بدانید که این رابط کاربری باعث زیبایی و کارایی بالای دستگاه‌های شرکت شیائومی شده است.

10 در مورد “4 دلیل برای آنکه محصولات شیائومی را بخرید”

  1. یه تعمیر کار گوشی می گفت گوشی فقط سامسونگ بگیرید و اپل چون تعمیرشون راحته و بقیه گوشی ها مخصوصا این شیامی و هووای و چولو و وان پلاس اگر خراب شدند باید کلی بزنید تو سر خودتون تا درست شن به اینم فکر کنید

  2. آره.اما علت ارزونی محصولات شیائومی سیاستیه که در پیش گرفته و اون بدست گرفتن جایگاه اول بازاره.اگه خونده باشی نوشته با حذف دلالها قیمتاشو پایین نگه داشته چون برای بقا و پیشرفت نیاز به پول داره اونم پولی که در گردش باشه و خلاصه تا رسیدن به شعارش باید پول تو حسابش باشه

  3. عاشق شیاومیم 3>
    یه سال و خورده ایه که شیاومی Mi3 رو کنار لومیا 1520 خریدم ..
    1520 رو دادم رفت ولی این هنوز پام مونده ، همه چیش 20 ، یعنی 20 !
    فوق العادن
    خدا بخواد بعد عید 100% Mi5 رو میخرم 3>

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH