مراسم معرفی آی‌فون SE و آی‌پد جدید تا 3 فروردین به تعویق افتاد

Screen-iPhone5se-635x449

پس از پایان یافتن کنگره جهانی موبایل و معرفی پرچم‌داران اندروید دیگر باید منتظر کنفرانس اپل و معرفی محصول جدید از این کمپانی یعنی آی‌فون SE باشیم، ظاهرا اپل می‌خواهد سنت دیرینه خود مبنی بر برگزاری کنفرانس در ماه سپتامبر را شکسته و قرار است برای اولین بار میان دو آی‌فون فاصله‌ای کم‌تر از یک سال باشد. ظاهرا اپل قرار است کنفرانسش را با یک هفته تاخیر در در اوایل فروردین ماه سال آینده برگزار کند.

iPad_Air_2_1000b-635x404

این روزها شاهد محبوب‌تر شدن اسمارت‌فون‌های بزرگ هستیم و این موضوع را می‌توان از رونق بازار فبلت‌ها دریافت اما اپل می‌خواهد درست برخلاف میل بازار یک اسمارت‌فون 4 اینچی را معرفی کند، مطمئنا این کمپانی برنامه‌ای خاص را در نظر دارد.

آی‌فون Se اسمارت‌فونی 4 اینچی است که با پردازنده A9 و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت ارایه می‌شود، ظاهرا این آی‌فون برای کاربرانی مناسب است که دوست دارند یک گوشی کوچک با سخت‌افزاری به روز را داشته باشد، البته نسل جدید پردازنده‌های اپل یعنی A10 برای نخستین بار و در ماه سپتامبر در آی‌فون 7 استفاده خواهد شد.

هم‌چنین در منبع اعلام شده است معرفی آی‌پد ایر3 در این مراسم انجام نخواهد شد بلکه اپل می‌خواهد یک نسخه 9.7 اینچی از آی‌پد پرو را معرفی کند، مطمئنا این موضوع کاربران سری ایر را از ادامه یافتن این خانواده ناامید می‌کند، آی‌پد ایر 2 به عنوان یک نقطه قوت در بخش تبلت‌های اپل شناخته می‌شود، بنابراین محصولی که بتواند جایگزین آن شود می‌بایست بسیار سطح بالا باشد. از جمله مشخصات احتمالی آی‌پد پرو 9.7 اینچی می‌توان به پردازنده A9، پشتیبانی از اسمارت کانکتور و چهار بلندگو در اطراف تبلت اشاره کرد.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم مراسم رونمایی از دو محصول جدید اپل با یک هفته تاخیر و در تاریخ 22 مارس و یا 3 فروردین برگزار خواهد شد. البته تا قبل از منتشر شدن دعوت‌نامه اپل برای این رویداد نمی‌توان به طور قطعی زمان آن را اعلام کرد، اما این را می‌دانیم که معرفی یک آی‌فون جدید هرچند با نمایشگری کوچک موجب خوشحالی طرفداران اپل خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH