یک نوجوان ۱۵ ساله برنده مسابقات جهانی پهپاد در دبی شد

yztip11e4mcrv33cmpjkدر اواخر هفته، دبی میزان اولین مسابقات جهانی پهپادها بود و برنده در نهایت یک نوجوان ۱۵ ساله از کشور انگلستان بود. وی توانست با این مقام مبلغ قابل توجه ۲۵۰ هزار دلار را با خود به خانه ببرد و این در شرایطیست که دبی نیز به دنبال موقعیتی بود تا بتواند خبر میزبانی این شهر را از مسابقات آینده اعلام کند.

در این سری مسابقات جهانی، به طور همزمان ۴ نفر در مسیر مسابقه باید ۱۲ دور را با پهپادها طی می‌کردند و بر اساس گزارشی که AP در این‌باره منتشر نموده، این مسیر تا حدودی هم باعث وارد آمدن خسارت به برخی از این پهپادها باشد. بنظر می‌رسد باید قضیه را خیلی جدی گرفت. افراد شرکت کننده در این مسابقه را می‌توان مشابه مسابقات فرمول یک ماشین سواری دانست. در مسابقات مورد اشاره با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی، افراد شرکت کننده می‌توانستند تصاویر زنده را از دوربین‌های متصل به پهپادهای خود مشاهده کنند. در نهایت نیز نوجوان انگلیسی موفق شد به مقام قهرمانی در این سری مسابقات دست یابد. در ویدیو زیر می‌توانید بخشی از مسابقات مورد بحث را مشاهده کنید.

شاید موضوع جالب توجه دیگر در مورد این مسابقات آنجا باشد که دبی طی خبری در این شرایط اعلام کرد که قرار است میزبان مسابقات جهانی ورزشی در دسامبر ۲۰۱۷ باشد. بنا به اعلام Associated Press این رویداد ظاهرا شامل مسابقات شنای روباتیک، دو میدانی، کشی و اتومبیل سواری می‌شود. مطمئنا مسابقات پهپاد نیز بخش دیگری از این سری مسابقات خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH