بنا به گزارش‌ها بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل فردا منتشر خواهد شد

windows-10-surface-640x341تنها چند ماه پس از اینکه ویندوز ۱۰ به صورت رسمی برای رایانه‌های معمولی منتتشر شد، ویندوز ۱۰ موبایل نیز برای گوشی‌های هوشمند عرضه گردید. به نظر می‌رسد مایکرسافت در نهایت آماده است تا بروزرسانی ویندوز ۱۰ را برای دستگاه‌های بیشتری عرضه کند. اما هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه قرار است این آپدیت عرضه شود در دسترس نیست.

بر اساس یک گزارش جدید، ردمودنی‌ها فردا بروزرسانی ویندوز ۱۰ را منتشر خواهند کرد یعنی ۱۷ مارس (۲۸ اسفند ۹۴). اما هنوز بخشی از جزئیات در اینباره مشخص نشده. اول از همه اینکه هنوز مشخص نیست که چه دستگاه‌هایی قادر به دریافت این بروزرسانی خواهند بود و کدام محصولات نمی‌توانند آن را دریافت کنند. برای مثال هنوز هم مشخص نشده که تبلت‌های مجهز به ویندوز RT نیز در این لیست قرار خواهند گرفت یا خیر. همچنین اینکه پروسه انتشار و در دسترس قرار گرفتن آپدیت مورد اشاره چگونه قرار است باشد نیز هنوز مشخص نیست. بنابر این اگر شما هم یکی از دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ را دارید باید بدانید که به نظر برخی افراد این آپدیت برای بسیاری از دستگاه‌ها عرضه خواهد شد. در آخر گزارش مورد بحث بر این باور است که بروزرسانی جدید مایکروسافت از نوع pull model است به این معنی که اگر دستگاه شما بخشی از لیستی باشد که قرار است این آپدیت را دریافت کنند، به صورت خودکار این اتفاق نخواهد افتاد. در عوض شما باید به صورت دستی در بخش بروزرسانی‌ها اقدام به بررسی بروزرسانی‌ها نمایید تا این آپدیت جدید در صورتی ک برایتان عرضه شده، قابل دانلود باشد.

مشخصا فردا اطلاعات و جزئیات بسیار بیشتری در مورد این بروزرسانی جدید مایکروسافت به دست خواهیم آورد. بنابر اعلام گزارش مورد اشاره، هدف مایکرسافت این است که دستگاه‌های بیشتری در لیست بروزرسانی فردا قرار گیرند. ما در آی‌تی‌رسان شما را در جریان کامل اخبار جدید در اینباره خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH