قیمت آیپد پرو 9.7 اینچی بیشتر از آیپد ایر 2 خواهد بود

انتظار می‌رود اپل در رویداد برنامه‌ریزی‌ شده بهار خود یعنی دوشنبه از آیفون SE رونمایی کند. در کنار گوشی، بنظر کوپرتینو، یک آیپد 9.7 اینچی نیز معرفی خواهد کرد. برطبق شایعات متعدد، نسل بعدی آیپد، دارای مشخصاتی همانند آیپد پرو خواهد بود. این دستگاه بجای به دوش‌کشیدن لقب آیپد پرو، با نام آیپد ایر 3 تبلیغ شده‌ است و با داشتن مشخصات قدرتمند، قیمت پایه 500 دلار خواهد داشت.

تاکنون، هیچ آیپد 9.7 اینچی، فیمت پایه‌ای بالاتر از 499 دلار نداشته‌ است، براساس گزارش 9to5Mac، اپل با استفاده از اعتبار آیپد نسخه پروی خود، فروش این دستگاه را از قیمت پایه 599 دلار شروع کند. علاوه بر این، برطبق گزارش، فضای ذخیره‌سازی این دستگاه از 16 گیگابایت شروع نخواهد شد و پایه فضای داخلی آن 32 گیگابایت است.

iPadProاین تصمیم، سطح فضای ذخیره‌سازی را بالا خواهد برد، با توجه به اینکه دوربین پشتی تبلت قابلیت فیلم‌برداری 4K خواهد داشت و طبیعتا نیازمند فضای ذخیره سازی بالایی است. برای همین منظور، اپل یک نسخه 128 گیگابایتی از آیپد پروی خود را پیشنهاد داده‌ است.

همانطور که قبلا بحث شد، اپل آیپد پروی 9.7 اینچی از پردازنده اپل A9X بهره می‌برد و از قلم اپل نیز پشتیبانی خواهد کرد. همانطور که می‌دانید در نسخه بزرگ این تبلت، یک متصل‌کننده هوشمند برای اتصال کیبورد اپل وجود داشت که در نسخه آینده این متصل کننده کوچک خواهد شد.

رویداد اپل، دوشنبه این هفته برگزار خواهد شد، زمانی که ما می‌توانیم درباره هرچه راجع به آیفون SE و آیپد پروی 9.7 اینچی شنیدیم، اطمینان حاصل کنیم.

5 در مورد “قیمت آیپد پرو 9.7 اینچی بیشتر از آیپد ایر 2 خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH