اطلاعات و تصاویر تازه در رابطه با گلکسی J7 مدل 2016

gsmarena_001

تلفن هوشمند گلکسی J7 2016 از سامسونگ، پیش از این دو گواهی مورد نیاز خود را دریافت کرده است. چندی قبل نیز شاهد انتشار چند عکس از سوی TENAA بودیم که شکل دستگاه را تقریبا برایمان مشخص کرده بود. اما حالا تصاویر کامل و واقعی این محصول به بیرون درز یافته است.

تصاویر منتصب به گوشی مورد اشاره به صورت رسمی توسط Winfuture.de منتشر شده‌اند و این نکته را باید بگوییم که پیش از این نیز تصاویر دیگری توسط همین منبع از گلکسی J7 2016 منتشر شده بود. نیازی به صحبت اضافه در مورد تفاوت‌های این مدل جدید نیست و با نگاهی به آن می‌توان به این تغییرات کم پی‌برد که مهم‌ترین آن‌ها را شاید بتوان تغییر اندازه صفحه نمایش از ۵/۲ اینچ به ۵/۵ اینچ دانست.

gsmarena_005در کنار صفحه نمایش ۵/۵ اینچی AMOLED که کیفیت Full HD را ارایه می‌کند، در مورد سایر مشخصات فنی گلکسی J7 جدید می‌توان به پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۶۱۵ اشاره کرد. البته مدل دیگری از این گوشی هوشمند با پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ که یک چیپ ۱۰ هسته‌ای است هم به تولید رسیده. حافظه رم پردازشی این محصول ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن ۱۶ گیگابایت است که می‌توانید آن را از طریق کارت حافظه جانبی میکرو‌ اس‌دی افزایش دهید. دوربین اصلی دستگاه نیز سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

2 در مورد “اطلاعات و تصاویر تازه در رابطه با گلکسی J7 مدل 2016”

  1. ببین جی ۷ ۲۰۱۶ ارزون تره باطریه خیلی خوبی داره سخت افزارشم خوبه مشکلی نداره z3 هم خوبه نمیگم بده ولی جی ۷ ب قیمتش ب صرفه تره یا حق

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH