اچ‌تی‌سی از پرچمدار جدید خود در دهم آوریل رونمایی می‌کند

New-HTC-10-teaser-images-plus-leaked-unconfirmed-photos2در چند هفته اخیر، HTC سروصدای زیادی درباره پرچمدار خود، که احتمالا HTC 10 نام خواهد داشت، به راه انداخته است. حال HTC اعلام کرده است که در 10 آپریل رویدادی برگزار خواهد کرد که در آن پرچمدار جدید خود را معرفی می‌کند. رویداد آپریل در سه شهر برگزار خواهد شد: نیویورک، لندن و تایپه. HTC می‌گوید وسواس دارد که بهترین گوشی که تا حالا وجود داشته است را بسازد. البته همیشه گفته‌اند که به عمل کار برآید، به سخندانی نیست. باید منتظر بود و دید که آیا HTC قادر خواهد بود به حرف خود جامه عمل بپوشاند یا خیر؟!

تا به امروز، تصاویر احتمالی زیادی از این پرچمدار منتشر شده است و همه آنها نشان می‌دهد که طراحی آن از One A9 و تا حد کمتری از One M9 وام گرفته شده است.

New-HTC-10-teaser-images-plus-leaked-unconfirmed-photos3HTC 10 با دوربین‌های جلو و عقب در کلاس جهانی، اندروید مارشملو و صفحه نمایش 5.1 اینچی Super LCD 5 به بازار خواهد آمد. بنابر گزارش‌ها، پردازنده آن اسنپ‌دراگون 820 کوالکام خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار می‌توان به اسکنر اثر انگشت، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد. این پرچمدار در رنگ‌های مختلف ارایه خواهد شد، اما زمان نهایی عرضه آن به بازار مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH