گلکسی A9 Pro با چهار گیگابایت رم و باتری 5000 میلی‌آمپری معرفی شد

Samsung-Galaxy-A9-Pro_1

پرچم‌داران سامسونگ معمولا در خانواده گلکسی S و یا گلکسی نوت قرار می‌گیرند و همیشه یکی از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ بوده‌اند اما این کمپانی با معرفی دو سری A و J توانسته نظر کاربران زیادی را در بخش اسمارت‌فون‌های اقتصادی به خود جلب کند؛ محصولات این دو خانواده بالارده نیستند و بیشتر در شمار میان‌رده‌ها قرار می‌گیرند و برای کسانی مناسب هستند که می‌خواهند هزینه کم‌تری را به نسبت خرید پرچم‌داران بپردازند. سامسونگ پس از معرفی Galaxy J5 و Galaxy J7 در چین، به‌تازگی یک فبلت از خانواده A را با نام گلکسی A9 Pro معرفی کرده است.

سامسونگ در ماه دسامبر از گلکسی A9 رونمایی کرد، بعد از معرفی این اسمارت‌فون شایعات زیادی در رابطه با نسخه پرو A9 منتشر شد، پس از مدت‌ها بالاخره سامسونگ از این فبلت 6 اینچی رونمایی کرد. گلکسی (A9 Pro (SM-A9100 از نظر طراحی کاملا شبیه به گلکسی A9 است با این تفاوت که از نظر اندازه مقداری بزرگتر است، نمایشگر این فبلت 6 اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن 1920 در 1080 است؛ از دیگر مشخصات گلکسی A9 Pro می‌توان به پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 652 با هشت هسته 1.8 گیگاهرتزی، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و باتری 5000 میلی‌آمپری اشاره کرد. در بخش پشتی گلکسی A9 Pro می‌توانیم یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی را مشاهده کنیم و در جلو گلکسی A9 Pro از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است، هم‌چنین در بخش جلویی این فبلت می‌توانیم کلید سخت‌افزاری هوم و دو کلید خازنی برنامه‌های اخیر و بازگشت را مشاهده کنیم. گلکسی A9 Pro با نسخه ششم اندروید (مارشمالو) و تاچ‌ویز به عنوان زینت‌بخش رابط کاربری عرضه خواهد شد.

گلکسی A9 Pro در رنگ‌های سفید، رزگلد و صورتی وارد بازار می‌شود؛ قیمت این فبلت از برادر کوچکترش گلکسی A9 مقداری بیش‌تر است و با قیمت 540 دلار عرضه خواهد شد (گلکسی A9 با قیمت 478 دلار عرضه شده است). متاسفانه هنوز اطلاع دقیقی از ارایه این اسمارت‌فون در کشورهایی به‌جز چین وجود ندارد اما به احتمال زیاد این اتفاق رخ خواهد داد، سامسونگ به‌تازگی چند گوشی جدید از جمله J5، J7 و A9 را در چین معرفی کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH