معرفی سه مانیتور جدید بازی توسط ایسوس با تکنولوژی GameVisual

Asus-MG28UQ-Gaming-Monitorاگر شما هم از طرفداران بازی‌های کامپیوتری باشید، از شنیدن این خبر خوشحال می‌شوید. ایسوس دیروز 3 مانیتور بازی MG248Q، MG28UQ و MG24UQ از سری ASUS MG خود را معرفی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این سه مانیتور را بدانید.

اولین مدل MG28UQ با کیفیت 4K UHD و 28 اینچ اندازه با زمان پاسخ 1 میلی ثانیه است که حالتی ایده‌ال برای بازی‌های اول شخص ایجاد می‌کند. زاویه دید بالا (160/170)، روشنایی حداکثری قابل قبول و کنتراست بالا ( 1 میلیون/1) از ویژگی‌های دیگر این مانیتور هستند. به اینها، دو اسپیکر درونی 2 وات و تعداد زیادی پورت از جمله DisplayPort 1.2، پورت HDMI 2.0 جدید، دو پورت HDMI 1.4 قدیمی و سرانجام دو پورت USB 3.0، که می‌توانید از یکی از آنها را برای شارژ گوشی استفاده کنید، اضافه کنید.

مدل بعدی، MG24UQ است که تقریبا مشابه مدل قبل است. تفاوت‌های این مدل با مدل قبل، در اندازه (23.6 اینچ)، نبود پورت USB 3.0 و زمان پاسخ طولانی‌تر (4 میلی ثانیه) است.

سرانجام نوبت به MG248Q با 23.6 اینچ اندازه و کیفیت Full HD می‌رسد. زاویه دید و کنتراست این مدل نیز مانند دو مدل قبلی است، اما روشنایی بیشتری دارد. زمان پاسخ آن 1 میلی ثانیه و دارای بلندگوی دوگانه 2 وات است. این مدل پورت HDMI 2.0 ندارد و به جای آن پورت Dual Link DVI-D دارد که دو پورت HDMI 1.4 و DisplayPort 1.2  را به هم متصل می‌کند. بعلاوه، این مدل سازگار با Nvidia’s 3D Vision 2 kit است که قابلیت بازی 3 بعدی را با کارت‌های گرافیکی انویدیا دارد. این کیت، نسبت به نسخه قبل بهبود یافته است و دارای تصاویر 3 بعدی بزرگتر و عینک‌های بهتر است. از بازی‌هایی که حالت 3 بعدی را پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به Crysis 2، L.A. Noire و Batman: Arkham City اشاره کرد.

ایسوس می‌گوید:

MG248Q، MG28UQ و MG24UQ بطور اختصاصی برای ماراتن بازی‌ها ساخته شده‌اند. برای اینکه گیمرها بتوانند، دید خود را تنظیم کنند، این سه مانیتور دارای طراحی ارگونومیک و لولا، محور، زاویه و ارتفاع قابل تنظیم هستند. مدل‌های MG24UQ و MG28UQ را به آسانی می‌توان از پایه جدا کرد و هر سه دارای استاندارد VESA هستند تا بتوان آنها را روی دیوار نیز نصب کرد.

همه این مانیتورهای بازی دارای نرم‌افزار ویژه ASUS DisplayWidget هستند که به کاربران اجازه می‌دهد که تنظیمات نمایشگرها را به میل خود دستکاری کنند و یا App Sync، نور فوق کم و GameVisual را تنظیم کنند. GameVisual شش حالت مختلف (منظره، مسابقه، سینما، RTS/RPG، FPS و sRGB) دارد که هر کدام از آنها را می‌توان به فراخور ژانر بازی انتخاب کرد. App Sync این اجازه را به کاربران می‌دهد که حالت‌های مختلف GameVisual را برای اپلیکیشن‌های مختلف ذخیره کنند و مطمئن شوند که برنامه‌ها با حالت درست نشان داده می‌شوند.

هر سه مانیتور را می‌توانید از هم اکنون بخرید. قیمت‌ها بسته به فروشگاهی که می‌خرید،‌ متفاوت است. اما بازه تخمینی، بین 550 دلار برای مدل 28 اینچی و 400 دلار برای مدل‌های 23.6 اینچی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH