آی‌فون در سال 2017 بدنه‌ای شیشه‌ای خواهد داشت

iphone_6s_2-640x480

به‌تازگی یکی از تحلیلگران قابل اعتماد محصولات اپل اعلام کرده است که آی‌فون در سال 2017 تغییرات زیادی خواهد داشت؛ Ming-Chi Kuo بیان کرده که اپل قصد دارد در آی‌فون به جای آلومینیوم از شیشه استفاده کند؛ او هم‌چنین گفته است که در سال 2017 می‌توانیم شاهد اولین آی‌فون با نمایشگر AMOLED باشیم. Kou در ماه مارس گفته بود که اپل در سال 2017 آی‌فونی را طراحی خواهد کرد که بسیار شبیه به آی‌فون 4 خواهد بود، بنابراین نباید در سال جاری منتظر تغییرات عمده‌ای در طراحی آی‌فون 7 باشیم.

البته این موضوع مخالف با سنت  همیشگی اپل است، زیرا این کمپانی معمولا هر دو سال یک‌بار تغییرات عمده‌ای را در طراحی آی‌فون‌هایش ایجاد می‌کند و سال بعد از آن یک آی‌فون با تغییرات جزیی معرفی می‌شود. Ming-Chi Kuo توضیحی در مورد نحوه استفاده اپل از شیشه در آی‌فون 2017 را نمی‌دهد، البته آی‌فون 4،  در دو سمت جلو و عقب از شیشه استفاده می‌کرد که یک فریم از جنس استیل آن‌‌ها را کنار یکدیگر نگه داشته بود؛ اما در رابطه با نحوه استفاده از شیشه در آی‌فون 2017 هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

مدتی پیش گزارشی منتشر شده که بیان می‌کرد اپل قراردادی 2.6 میلیارد دلاری را با سامسونگ برای تامین پنل‌های AMOLED مورد نیاز اپل به امضا رسانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH