با ایسر Switch Alpha 12 آشنا شوید: تبلتی با سیستم خنک‌کننده آبی!

danseifert-acer-switch-12-33.0سیستم‌های خنک‌کننده آبی معمولا در کامپیوترهای بزرگ و مخصوص بازی دیده می‌شوند. اما حالا، ایسر آن را در تبلت هیبریدی Switch Alpha 12 خود قرار داده است! اگر در نظر بگیریم که فن‌ها در حال حذف‌شدن از تبلت‌ها و هیبریدی‌هاست، این حرکتی قابل توجه است.

ایسر می‌گوید که این اولین تبلت بدون فن است که از پردازنده جدید اینتل یعنی اسکای‌لیک (Skylake) بهره می‌برد. این تبلت دارای «سیستم مایع حلقه بسته» است که هنگامی که مایع در جریان است، گرما را پخش می‌کند.

این تبلت، دارای نمایشگر 12 اینچی با دقت 2160*1440 است. یک کیبورد جداشدنی مجانی نیز با تبلت عرضه میشود. ایسر قیمتی برای این محصول تعیین نکرده است.

از دیگر مشخصات Switch Alpha 12 می‌توان به رم 8 گیگابایتی، 512 گیگابایت حافظه SSD و گرافیک اینتل 520 اشاره کرد. 8 ساعت عمر باتری و 1.25 کیلوگرم وزن، از دیگر مشخصات این تبلت است.

علاوه بر این تبلت،‌ ایسر نوت‌بوک فوق‌باریک S 13 با نمایشگر 13.3 اینچی را نیز معرفی کرد. این نوت‌بوک دارای نمایشگر فول HD، عمر باتری 13 ساعته و پردازنده اسکای‌لیک است.

ایسر همچنین لپ‌تاپ R 15 را هم معرفی کرد که بقردی قدرتمند است که می‌تواند تجربه بازی خوبی پدید آورد. نمایشگر 15.6 اینچی، 12 گیگابایت رم DDR4، نمایشگر فول HD  و کارت گرافیکی انویدیا GeForce 940MX GPU از مشخصات این لپ‌تاپ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH