مایکروسافت: پشتیبانی از ویندوز ۱۰ موبایل تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت

طرفداران مایکروسافت، می‌دانند که ویندوز ۱۰ موبایل نفس‌های آخر خود را می‌کشد. اما ظاهرا این شرکت، قصد بازنشسته کردن این سیستم عامل را ندارد.

Microsoft-Windows-10-Cover

طی ایمیلی که به بسیاری از شرکت‌ها و تولید کنندگان ارسال شده است، Terry Myerson معاون ارشد گروه ویندوز کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که این شرکت، همچنان خود را نسبت به سیستم عامل اشاره شده مسئول دانسته و در کنار آن، در فکر تولید موبایل‌های جدید است. متن ایمیل وی، به شرح زیر است :

من نگرانی شما را پیرامون قسمت موبایل شرکت مایکروسافت درک می‌کنم. اجازه بدهید صادقانه بگویم که ما در حال توسعه و تولید نسل جدید محصولات خود هستیم و من به شما این قول را می‌دهم که پشتیبانی از ویندوز ۱۰ موبایل تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت. ما می‌دانیم که این سیستم عامل، تا چه اندازه برای مشتریان ما با ارزش است و از این رو، خود را در مقابل آن مسئول می‌دانیم. ما یک نقشه راه برای خود در نظر گرفته‌ایم که طبق آن پیش خواهیم رفت و در کنار آن، از تولید کننده‌های دیگر که از محصولات ما استفاده می‌کنند نیز پشتیبانی به عمل خواهیم آورد.

مدتی می‌گذرد که شایعاتی پیرامون تولید Surface Phone از جانب مایکروسافت به گوش می‌رسد. در حقیقت، شرکت مایکروسافت نیز صحبت‌هایی پیرامون دیوایسی با برند سرفیس در رسانه‌ها انجام داده و از آن به عنوان یک دیوایس انقلابی یاد کرده‌ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH