هواوی آنر 5C با نمایشگر Full HD و دوربین 13 مگاپیکسلی معرفی شد

Huawei Honor 5c ITResan Hamed Feshki5

آنر 5C از کمپانی هواوی به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه چینی سومین نسل از خط تولید آنر محسوب می‌شود. این مدل از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی Full HD با فناوری IPS بهره می‌برد. چیپست این محصول Kirin 650 است، پردازنده‌ای 8 هسته‌ای و میان‌رده که 4 هسته آن با فرکانس 2.0GHz و 4 هسته آن با فرکانس 1.7GHz انجام وظیفه می‌کنند. این گوشی از 2GB رم سود برده و حافظه داخلی آن 16GB است که تا 128GB قابل ارتقاست.

Huawei Honor 5c ITResan Hamed Feshki

تصویربرداری این گوشی توسط دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و همراه با یک فلاش LED انجام می‌شود. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسلی بوده و با دیافراگم f/2.0 وظیفه گرفتن سلفی را برعهده دارد. ناگفته نماند که سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه جای خوش کرده است.

آنر 5c دو سیم کارته بوده و از شبکه‌های 2G, 3G, LTE پشتیبانی می‌کند و Cat.6 LTE، تنها در نسخه 4G این تلفن وجود دارد، همچنین این دستگاه مجهز به بلوتوث 4.1 است و یک گیرنده رادیو FM هم در آن وجود دارد.

این مدل از هواوی دارای اندازه 147.1 در 73.8 در 8.3 میلی‌متر است و 156 گرم هم وزن دارد. این تلفن هوشمند دارای یک باطری غیر قابل تعویض 3000 میلی آمپری است. آنر 5C از اندروید 6.0 به عنوان سیستم عامل و رابط کاربری EMUI در نسخه 4.1 بهره می‌برد. در حال حاضر پیش فروش این گوشی فلزی در چین به قیمت حدود 139 دلار آغاز شده است و در 5 مه در دو رنگ سفید و خاکستری عرضه خواهد شد.

Huawei Honor 5c ITResan Hamed Feshki1

Huawei Honor 5c ITResan Hamed Feshki2

Huawei Honor 5c ITResan Hamed Feshki3

Huawei Honor 5c ITResan Hamed Feshki4

6 در مورد “هواوی آنر 5C با نمایشگر Full HD و دوربین 13 مگاپیکسلی معرفی شد”

  1. درباره مقایسه هواوی Honor 5C و Honor 5X باید بگم که گوشی 5X گوشی پارسال محسوب میشه و محصول 2016 نیست.
    محاسن گوشی Honor 5C: * صفحه نمایش یک ورژن بالاتر و * مقدار تراکمش هم بیشتر از Honor 5X هست و این یکی برای من خیلی مهمه * سیستم عامل پیش فرض هم اندروید 6 شده. * قدرت پردازش هم با بالارفتن ورژن اندروید ارتقاء داشته. * پردازنده گرافیکی هم تغییر دادن * دیافراگم دوربین سلفی که نقش اساسی توی خلق تصاویر پرتره داره افزایش خیلی خوبی داشته و * 3 مگاپیکسل هم افزایش پیکسل دوربین سلفی.. * در کل اگر علاقمند به این گوشی هستید برای عرضه در ایران فعلا باید یکم منتظر بمونید…

  2. سلام و خسته نباشید خدمت جناب فشکی و همکاران خوبتون
    گوشی خوشکلیه مشخصاتشم خیلی خوبه نسبت به قیمتش ولی یه سوال داشتم از شما اونم اینکه من قصد خرید 5 ایکس رو دارم ولی الان اینو که دیدم دو دل شدم اونم از لحاظ بازدهی سخت افزاریشون هست
    بنظر شما این گوشی خیلی قوی تر از 5 ایکس هست ؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدین
    منتظر جوابتون هستم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH