نمونه تصویر گرفته شده با دوربین وان پلاس 3

این روزها شرکت‌های چینی جایگاه ویژه‌ای در صنعت موبایل پیدا کرده‌اند؛ شیائومی، هوآوی، وان پلاس، ZTE و… . کیفیت ساخت و مشخصات محصولات این شرکت‌ها کاملا با پرچم‌داران برند‌های مطرح بین المللی همچون سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و … برابری می‌کند. هر یک از دستگاه‌های پر‌‌چم‌دار یا حتی میان‌رده تولید شده توسط این کمپانی‌ها از سخت‌افزاری قدرت‌مند برخوردار است، با این حال شاید بتوان گفت چیزی که این دستگاه‌ها برای تبدیل شدن به یک گجت تمام عیار کم دارند، کیفیت واحد تحقیق و توسعه است.

با گذر زمان و کسب تجربه لازم، شرکت‌های مطرح چینی مانند شیائومی و هوآوی، نوآوری‌های خود را افزایش دادند. برای مثال می‌توان به گوشی هوشمند Mi 5 که به فناوری لرزش‌گیر تصویر ۴ محوره مجهز است، اشاره نمود که حتی اگر در حال حرکت باشید هم عکس‌ها و ویدیو‌های بسیار با کیفیت و شگفت انگیزی را خلق می‌کند. همین‌طور هوآوی P9 که به دوربین دوگانه با گواهی Lecia مجهز است.

اما برند جوان دیگری که با جدیت تمام کار خود را پیگیری کرده و تا به حال با عرضه محصولات خاص و با کیفیت توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد، وان پلاس است. به تازگی لیو زوهو آکا، مدیر عامل این شرکت، در بلاگ خود تصویری منتشر کرده که در نگاه اول ممکن است همه ما آن را به عنوان یک عکس معمولی بنگریم، اما اگر دقیق‌تر شویم می‌فهمیم که این تصویر با یک تلفن همراه ثبت شده است. حال کافی است این عکس را با گوشی وان پلاس 3 که به زودی معرفی می‌شود ارتباط دهید تا همه چیز مشخص شود.oneplus-3-image-sample

این عکس از عمق تصویر بسیار عالی یا افکت Bokeh بهره می‌برد، جزئیات کاملا واضح و تولید رنگ‌ها بسیار جالب توجه است. با توجه به این که یکی از مهم‌ترین بخش‌های پرچم‌داران سال ۲۰۱۶ تا به این لحظه دوربین آن‌ها بوده، به احتمال زیاد مدیر عامل وان پلاس هم قصد داشته تا به دوربین وان پلاس 3 به عنوان یکی از نقاط قوت آن اشاره کند. بر اساس اطلاعات قبلی، این گوشی در ماه مه معرفی خواهد شد و مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی در دو مدل که بالاترین آن ۶۴ گیگابایت است، دوربین‌ اصلی ۱۶ و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل خواهد بود. مشخصه دیگری که ممکن است در وان پلاس 3 ببینیم سنسور تشخیص اثر انگشت و پشتیبانی از شارژ سریع است. اما با این اوصاف آیا قیمت پایه این گوشی همان ۳۰۰ دلار باقی خواهد ماند؟!

برای اطلاعات کامل‌تر از این گوشی که سازنده آن را قاتل پرچم‌داران می‌نامد، با آی‌تی‌رسان همراه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH