وان پلاس 3 در دو نسخه و با قیمتی کمتر از نسل قبل عرضه می‌شود!

در خبری که چند روز پیش منتشر کردیم از اولین نمونه عکس ثبت شده با دوربین وان پلاس 3 گفتیم که نشان از دوربین با کیفیت آن داشت. با توجه به این که به زمان معرفی وان پلاس 3 نزدیک می‌شویم، بازار شایعات و خبرها درباره این گوشی هوشمند حسابی داغ است. امروز هم به لطف افشاگری یکی از کارمندان شرکت وان پلاس، مشخصاتی از پرچم‌دار جدید این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است.fb_img_1462129430499

یکی از مهم‌ترین جزئیات مربوط به قیمت این دستگاه است که گفته شده با قیمت ۱۹۹۹ یوآن (معادل ۳۱۰ دلار) به فروش می‌رسد. البته به احتمال زیاد این قیمت مربوط به نسخه پایه است که با این حساب از قیمت وان پلاس 2 در زمان عرضه هم ارزان‌تر خواهد بود!

همچنین گوشی وان پلاس 3 در دو نسخه عرضه می‌شود، نسخه استاندارد که با اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تولید شده و نسخه‌ای دیگر که با سخت افزاری قدرتمندتر شامل اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. طبیعی است که نسخه قدرتمندتر قیمت بالاتری نسبت به نسخه استاندارد دارد، اما تا این لحظه هیچ جزئیاتی از قیمت آن منتشر نشده است.

در شایعات قبلی روز معرفی این گوشی را ۱۸ ماه مه و زمان عرضه آن را در اوایل ماه ژوئن اعلام کرده بودند. به هر حال اگر اطلاعات منتشر شده از سوی کارمند وان پلاس صحیح باشد، ما شاهد معرفی یک پرچم‌دار مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ با قیمت ۳۱۰ دلار خواهیم بود و این یعنی یک رقیب سر سخت برای شیائومی Mi 5 پیدا شده است!

1 در مورد “وان پلاس 3 در دو نسخه و با قیمتی کمتر از نسل قبل عرضه می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH