چگونه قدرت واقعی سیگنال در آیفون را ببینیم؟

صاحبان آیفون باید بدانند که این هندست مودی به نام Field test دارد که در آن انواع جزئیات تکنیکی راجع به قدرت سیگنال، برج‌های اوپراتور و غیره به نمایش در می‌آید. البته باید گفت که بیشتر این اطلاعات چندان برای کاربران معمولی مهم و کاربردی نیستند، هر چند از همین جا خیلی راحت می‌توان به قدرت واقعی سیگنال پی برد.

برای دسترسی به این مود به صفحه شماره‌گیری بروید و این کد را شماره‌گیری کنید:

*3001#12345#*

signal-strength3

 

هندست وارد منوی تست می‌شود و در این جا می‌توانید تعداد زیادی گزینه را پیش روی خود ببینید.

signal-strength1

اگر iOS 8 یا نسخه‌های پیشین آن را نصب دارید، می‌توانید سمت چپ بالای صفحه قدرت سیگنال را مشاهده کنید. اما اگر نسخه سیستم عامل iOS 9 است، بالا سمت چپ گزینه Back to Phone را خواهید دید. پس برای نمایش قدرت سیگنال نیاز به انجام یک کار ساده دارید.

دکمه پاور را بفشارید تا زمانی که پیام Slide to Power Off ظاهر شود. حالا دکمه خانه را بفشارید و نگه دارید تا زمانی که صفحه خانه دوباره به نمایش در بی‌آید. حالا باید قدرت سیگنال را بالا سمت چپ مشاهده کنید.

این تغییر تا زمانی که هندست را ری استارت کنید وجود خواهد داشت. بعلاوه می‌توانید با ضربه زدن روی قدرت سیگنال آن را به حالت قبلی یعنی بارهای سیگنال بازگردانید.

signal-strength

بعد از اینکه قدرت سیگنال را دیدید می‌توانید، بهترین محل برای برقراری تماس در خانه را پیدا کنید. فقط به خاطر داشته باشید که سیگنال‌ها به دسیبل نشان داده می‌شوند و مقادیر آنها منفی است. یعنی سیگنال 75- قوی‌تر از 115- خواهد بود.

1 در مورد “چگونه قدرت واقعی سیگنال در آیفون را ببینیم؟”

  1. با سلام
    حالا چطور میشه به حالت اول درش آورد؟؟
    این تغییر تا زمانی که هندست را ری استارت کنید وجود خواهد داشت…. هندست چطور ری استارت میشه؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH