TSMC در حال کار برروی نسل بعدی پردازنده‌های اپل با نام A11 است

به نظر می‌رسد آیفون ۷ اپل که امسال رونمایی خواهد شد، از پردازنده A10 بهره خواهد برد. به این ترتیب و طبق سنت هر ساله اپل، پردازنده A11 در محصول نسل بعد آیفون (با نام آیفون ۷S و یا نام دیگر) قرار خواهد گرفت. همانطور که اشاره شد٬ می‌توان گفت که آیفون امسال تا حدودی رونمایی شده است و شرکت TSMC در حال کار بر روی نسل بعدی پردازنده‌های اپل با نام A11 است.

گزارش بالا که توسط DigiTimes منتشر شده است، نشان می‌دهد که شرکت TSMC در حال طراحی و تولید پردازنده A11 اپل است و این قطعه، از ریز پردازنده‌های ۱۰ نانومتری FinFET بهره می‌برد. این شرکت قصد دارد تا این نسل از پردازنده‌ها را به تولید انبوه رسانده و تا اواخر امسال، آن را به مشتریان دیگر خود نیز تحویل دهد.

این اخبار و وقایع، تنها در حد حدس و گمان است. اما چیزی که بیشتر به واقعیت نزدیک است٬ این است که آیفونی که در سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد، از پردازنده‌های شرکت TSMC در طراحی آن استفاده شده است. در حالی که در آیفون ۶S٬ از پردازنده‌های شرکت TSMC و سامسونگ کمک گرفته شده بود که همین موضوع، باعث بروز اختلافاتی در میان کاربران اپل نیز شد.

آنطور که ما پیش‌بینی کرده‌ایم، این موضوع نمی‌تواند به عنوان یک خبر شگفت انگیز از سمت شرکت اپل حساب شود. اما همانطور که از شایعات برمی‌آید، اپل قصد دارد تا پس از آیفون ۷ ٬ آیفون ۸ را معرفی نماید و به این ترتیب، خبری از آیفون ۷S و ۷S Plus نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH