به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ با ویژگی‌های خاص برای کاربران اندروید منتشر شد

نسخه اندروید اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ به‌تازگی یک به‌روزرسانی را دریافت کرده است که ویژگی‌های تازه‌ای را به ارمفان می‌آورد. در به‌روزرسانی جدید شما قادر هستید تا متن‌ها را با استفاده از یک نماد خاص به‌گونه‌ای متفاوت به نمایش بگذارید. به عنوان مثال با قرار دادن یک علامت ستاره در دو سمت کلمه می‌توانید آن را به صورت *ضخیم* به نمایش بگذارید و یا با استفاده از نماد _ می‌توانید متن را به صورت _خط خورده_ نشان دهید، هم‌چنین با افزودن نماد ~ می‌توانید متن را به صورت ~مورب~ به نمایش بگذارید.

از دیگر ویژگی‌هایی که در این به‌روزرسانی می‌توان مشاهده کرد، امکان پاسخ‌گویی به پیام‌ها از طریق نوار اعلانات است؛ از دیگر تغییرات این به‌روزرسانی می‌توان به بهبود سرعت اجرای اپلیکیشن، قابلیت حذف و یا بی‌صدا کردن چندتایی چت‌ها و هم‌چنین امکان انتخاب رنگ‌بندی جداگانه برای هر یک از گفتگوها اشاره کرد. آخرین تغییر این نسخه را می‌توان در افزوده شدن کلید دسترسی سریع به دوربین مشاهده کرد که امکان افزودن تصویر و یا ویدیو را با سرعتی بیش‌تر به ارمغان می‌آورد.

این به‌روزرسانی هم‌اکنون در گوگل‌پلی قابل دریافت است؛ برای دانلود این به‌روزرسانی می‌توانید به اپلیکیشن پلی استور مراجعه کنید و با فشردن کلید لمسی در بخش بالایی صفحه و رفتن به بخش برنامه‌های من، این به‌روزرسانی را دانلود کنید. این نسخه از واتس‌اپ بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل دریافت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH