۵ دلیل برای آنکه کلش رویال را بازی کنید!

اگر شما یکی از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل باشید، به‌طور حتم با نام سوپرسل آشنا هستید. سازنده‌ای که به واسطه بازی پرطرفدار کلش آف کلنز، شهرتی برای خودش دست و پا کرده و درآمد بسیار زیادی نیز دارد. یکی از جدیدترین ساخته‌های این کمپانی، با نام کلش رویال و سبک متفاوتی در بین طرفداران گیم رواج یافته که در نوع خود دارای جذابیت‌های ویژه‌ای است (بررسی کلش رویال). حال می‌خواهیم در این مقاله، ۵ دلیل برای شما بیاوریم که چرا این بازی را بایستی انجام دهید.

۱- لازم نیست همیشه آنلاین باشید

برخلاف کلش آف کلنز که برای پیشرفت شما مجبور هستید دائما آنلاین شوید و به اتک زدن بپردازید، در کلش رویال هر وقت حوصله‌تان سر رفت، می‌توانید آنلاین شده و به بازی کردن بپردازید؛ دیگر نه منابعی را از دست می‌دهید و نه لزوما عقب افتادن‌تان نسبت به سایر بازیکنان را حس می‌کنید! در کلش رویال حس یک بازی فردی، قوی‌تر از مدل گروهی آن است و بدین خاطر به‌راحتی می‌توانید طبق زمان‌بندی خودتان به جلو حرکت کرده و نگران وقتی که برای آن می‌گذارید، نباشید.

۲- گرافیک با شخصیت‌های دوست داشتنی

بسیاری از کاراکترهای بازی، از کلش آف کلنز الهام گرفته شده است، اما اینجا با کمی تفاوت و با استفاده از کارت‌ها در بازی نمایان می‌شوند. گرافیک بازی هم در سطح تحسین برانگیزی زیبا و گویا بوده و در کنار صداگذاری دلپذیر، شما را در محیط بازی غرق می‌کند. هر کاراکتر دارای ویژگی‌های منحصر به خودش است که باعث می‌شود شما با یکی ارتباط نزدیک‌تری برقرار کرده و از دیگری دورتر شوید. اما آن تعادل همیشگی که در کلش آف کلنز وجود داشت، در اینجا نیز به‌خوبی دیده می‌شود و واقعا نمی‌توان یک نیرو را نسبت به دیگری دارای برتری مطلق دانست و همه چیز به تاکتیک شما در نبردها ارتباط دارد.

۳- تنوع بسیار زیاد در ترکیب حملات

هر چه لول شما بالاتر می‌رود، کارت‌های بیشتری برایتان باز می‌شود و زمانی می‌رسد که ده‌ها مدل نیروی جنگی در جلوی‌تان قرار دارد که بایستی تنها ۸ تا از آن‌ها را برای نبرد به همراه خودتان ببرید. هر معجونی هم که از این کارت‌ها بسازید، دارای یک نیروی تیمی متفاوت شده و بسته به مدل و زمان استفاده از آن‌ها، در کنار قدرت و تاکتیک رقیب شما، باعث می‌شود تا تجربه متفاوتی از بازی را در هر نوبت پیش روی خود ببینید. در واقع به‌قدری تنوع در قالب یک بازی نسبتا ساده در جلوی شما قرار می‌گیرد که کلش رویال همیشه برایتان تازگی خواهد داشت.

۴- وابستگی به جم کاهش یافته است

در بازی کلش آف کلنز، اگر به دنبال یک رشد سریع و همپا با بازیکنان قدیمی‌تر باشید، بی‌شک نیاز به استفاده از جم (الماس) پیدا می‌کنید که برای آن‌ها نیاز به هزینه‌های گزافی دارید. اما در کلش رویال، از آن‌جایی که بازی تا حد زیادی انفرادی بوده و از طرفی همیشه در مقابل رقبایی با سطح توانایی نزدیک به خودتان قرار می‌گیرید، احساس کم‌تری به استفاده از جم پیدا کرده و با خیال آسوده بیشتری می‌توانید تا بازی خودتان را به پیش ببرید.

۵- محدودیتی وجود ندارد

در کلش رویال تا هر زمان که دلتان بخواهد، می‌توانید که مبارزه کنید و هیچ محدودیتی در این راستا برای بازیکن تعریف نشده است. اینجا برخلاف بسیاری از بازی‌ها، شما تعداد جان مشخصی نخواهید داشت و حتی نیازی به صبر کردن برای پر شدن جان نیروهای تلف شده در نبرد قبلی وجود ندارد. البته ممکن است که به علت پر شدن تعداد صندوقچه‌ها، عایدی خاصی از برنده شدن نصیب‌تان نشود،‌ اما همین که وارد یک نبرد هیجان انگیز با رقبا می‌شوید، به‌طور حتم همیشه لذت خاص خویش را داشته و بدون هیچ محدودیت و یا اجبار به دیدن تبلیغات اضافی، شما می‌توانید همیشه بازی کنید.

3 در مورد “۵ دلیل برای آنکه کلش رویال را بازی کنید!”

  1. سلام آقای جابر تو این بازی نیازی به جم نداری مگه اینکه بخوای صندوق هاتو تند تند باز کنی یا شکلک بگیری من خودم سه ساله این بازیو دارم در ضمن من برای گرفتن کرون چست ساعت ها وقت نمیزارم خیلی بد بازی کنم یک ساعته گرفتم کرون چست رو

  2. اقا ممنون از سایتتون
    من دو به شک بودم که رویال یا اف کلنز….با این مطالبتون من دوباره شیفته ی رویال شدم
    ممنون

  3. سلام
    خسته نباشید
    اگه این بازی رو کسی دنبال کرده در سطح بالا گزینه های ۱ و مخصوصا ۴ اصن درست نیست
    اتفاقا ت این بازی شدیدا جم لازمه وگرنه فقط اعصابت خورد میشه و از کلش بدتره در این مورد و برای انلاین بودن
    برای گرفتن یدونه کرون چست(چست روزانه ک ۱۰ ستاره باس بگیری) ساعتها باید وقت بزاری رسما ساعت ها -_-

    8
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH