آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با موتورولا Moto G4

در سال ۲۰۱۶، عکس‌ها و اخباری از گوشی جدید موتورولا که ظاهرا Moto G4 نام دارد، به بیرون درز کرده است. موتورولا نیز در این مورد کاملا ساکت بوده اما ظاهرا این بار قرار است که اتفاقی بیفتد.

توییتی از رونالد کوانت که برگرفته از پایگاه واردات کالای Zauba است، اطلاعات جدیدی را نشان می‌دهد. از این توییت، می‌توان به چند نکته پی برد. اول اینکه نام داخلی Moto G، احتمالا آتن است. این گوشی در دو نسخه، یکی میان‌رده با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یکی بالارده، با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. مدل پایین‌تر دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و مدل بالاتر، دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. هر دو دوربین به فوکوس لیزری و خودکار مجهز هستند. سرانجام، هر دو مدل، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خواهند داشت.

حال،‌ آقای رونالد کوانت، توییت دیگری منتشر کرده و اطلاعات بیشتری از این گوشی را لو داده است. این گوشی در دو مدل سیاه و سفید به فروش می‌رسد. شماره فروش احتمالا XT1643 است.

گرچه همه این اخبار شایعه است و باید به دیده شک به آن نگاه کرد، اما اینکه این اطلاعات از یک وبسایت رسمی واردات به بیرون درز کرده است، به آن مشروعیت بیشتری می‌بخشد. اما این نیز نمی‌تواند دلیل محکمی برای رونمایی از یک گوشی باشد، چون کمپانی‌های مختلف گوشی‌های خود را برای تست به اقصا نقاط جهان می‌فرستند.

مسئله دیگر نحوه نامگذاری این دو گوشی است. آیا گوشی میان‌رده، Moto G4 و مدل بالارده، Moto G4 Pro خواهد بود یا اینکه مدل بالا‌‌رده، کلا یک گوشی جدید است؟! البته یک راه کاملا مطمئن و سنتی برای تایید صحت این اطلاعات وجود دارد و آن این است که تا کنفرانس خبری موتورولا در ۱۷ مه منتظر بمانید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH