ایرانسل ۱۰ بسته اینترنتی جدید عرضه کرد

ایرانسل امروز از بسته‌های جدید اینترنتی رونمایی کرد که همگی در قسمت طولانی مدت قرار می‌گیرند. این بسته‌ها شامل بسته‌های سه ماهه، شش ماهه و یک ساله است. برخی از این بسته‌ها به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ساعات شبانه‌روز قابل استفاده‌اند، در حالی که استفاده از برخی دیگر از این بسته‌‌ها به صورت روزانه+شبانه (۲ تا ۸ صبح) امکان‌پذیر است، به این صورت که حجم شبانه بسته، صرفا از ساعت ۲ تا ۸ صبح قابل استفاده است.

بر اساس این گزارش، بسته‌های سه ماهه شامل بسته ۶+۶ گیگابایتی ۳۰هزارتومانی، بسته ۱۲+۱۲ گیگابایتی ۵۰هزار تومانی و بسته ۱۸+۱۸ گیگابایتی ۷۰هزار تومانی است.

همچنین بسته‌های شش ماهه شامل بسته ۱۲+۱۲ گیگابایتی ۵۵هزار تومانی، بسته ۲۴+۲۴ گیگابایتی ۹۰هزار تومانی و بسته ۳۶+۳۶ گیگابایتی ۱۱۰هزار تومانی است.

در بخش اینترنت ۶ ماهه یک مورد عجیب دیده می‌شود. جایی که اینترنت ۳۰ گیگابایت کامل با مبلغ ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود و اینترنت ۲۴ گیگابایت که تنها ۱۲ گیگابایت آن روزانه است، مبلغ ۵۵ هزار تومان دارد! قاعدتا با این اختلاف اندک ۵ هزار تومانی و تفاوت خیلی زیاد در حجم این دو بسته، هیچ شخص عاقلی به سراغ بسته جدید نمی‌رود

علاوه بر این، بسته‌های یک ساله جدید ایرانسل نیز شامل بسته ۱۲+۱۲ گیگابایتی ۶۰هزار تومانی، بسته ۲۴ گیگابایتی ۷۵هزار تومانی، بسته ۴۸ گیگابایتی ۱۲۰هزار تومانی و بسته ۷۲ گیگابایتی ۱۵۰هزار تومانی است.

خرید این بسته‌‌ها با شماره‌گیری کد دستوری ۴#۵*۵۵۵* (ستاره ۵۵۵ ستاره ۵ ستاره ۴ مربع) امکان‌پذیر است. مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند با مراجعه به صفحه خرید بسته‌های اینترنت همراه در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/packages نسبت به مشاهده جزئیات و خرید بسته‌‌های اینترنت همراه اقدام کنند.

3 در مورد “ایرانسل ۱۰ بسته اینترنتی جدید عرضه کرد”

    1. بله هادی جان گرونه در ضمن ایرانسل یه مشکلی که داره اینه که یهو نمی فهمی چی میشه ولی همینجوری داره از حجمتو پولتو همه چیت کم می کنه، خواهشا اصلاح کنید خودتونو
      یهو به خودت میایی می بینی نه اعتبار داری نه حجم داری، بعد می گی ای بابا من که همین پریروز شارژ کردم چیییییی شششششد؟؟؟!!!!! دسته ایرانسل درد نکنه که یهو همشو با هم می خوره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH