میزان اشتیاق کاربران به آیفون ۷ بسیار بیشتر از آیفون ۶S است!

شرکت اپل پیش‌ازاین اعلام کرده بود که فروش تلفن‌های هوشمند کاهشی را شاهد خواهد بود، کاهش تقاضایی که با فروش پایین آیفون ۶S خود را نشان داد. پس‌ازاین اتفاق برخی از کارشناسان اعلام کردند که علاقه کاربران به گوشی‌های آیفون به‌شدت کاهش‌ یافته است اما اپل معتقد بود این رکود در بازار تلفن‌های هوشمند کاملا عادی است. با این حال تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که کارشناسان در شناخت کاربران اشتباه کرده‌اند چراکه علاقه‌مندان به این برند برخلاف گوشی آیفون ۶S به‌شدت مشتاق گوشی بعدی اپل یعنی آیفون ۷ هستند.

در تحقیقی که به‌تازگی توسط واحد پژوهشی UBS بر روی ۶۳۳۶ کاربر تلفن هوشمند در کشورهای انگلستان، آمریکا، آلمان، چین و ژاپن انجام شده از کاربران پرسیده شده که تا چه حد برای تلفن هوشمند آینده اپل که احتمالا آیفون ۷ نام دارد، اشتیاق دارند. کاربران آمریکایی و چینی در پاسخ به این سؤال اعلام کرده‌اند که بیشتر از آیفون ۶S مشتاق معرفی آیفون ۷ هستند.

هرچند که پیش‌بینی این مسئله چندان دور از ذهن نبوده چراکه آیفون ۶S در زمان معرفی نتوانست آن‌طور که بایدوشاید باقابلیت‌های خود چشم مخاطبان همیشگی اپل را بگیرد، اما پیش‌بینی می‌شود که آیفون ۷ با ویژگی‌های احتمالی خود بتواند کاربران را به وجد آورد.

نظر شما چیست؟! شما تا چه میزان مشتاق معرفی آیفون ۷ هستید؟!

ubs-evidence-lab-iphone-7-survey

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH