گلکسی نوت ۶ با ویژگی سامسونگ Focus عرضه خواهد شد

بلک‌بری ۱۰ ممکن است که نتوانسته باشد که موفقیتی در بازار موبایل بدست آورد، اما بدون هیچ شکی بلک‌بری هاب یکی از بهترین ویژگی این سیستم عامل است. بلک‌بری هاب به عنوان یک هاب ارتباطی عمل می‌کند و سرویس‌های مختلف مانند ایمیل، شبکه اجتماعی و پیام‌رسان‌ها را در یک‌جا جمع می‌کند، تا کاربران بتوانند در یک مکان مرکزی به پیام‌ها دسترس داشته باشند.

سامسونگ نیز قرار است با گلکسی نوت ۶ ویژگی مشابهی را معرفی کند. این ویژگی که سامسونگ Focus نامیده می‌شود، ایمیل، تقویم، خاطرات و تماس‌ها را در یک‌جا جمع‌آوری می‌کند. با تجمیع ایمیل‌، گزینه‌هایی برای دیدن و پاسخ‌گویی به ایمیل‌ها در حساب‌های مختلف فراهم می‌شود که شبیه اپلیکیشن Inbox گوگل است. البته هنوز معلوم نیست که آیا این هاب با جیمیل کار می‌کند یا با اپلیکیشن پیش‌فرض اندروید که از اندروید ۵ به بعد دیگر وجود ندارد ولی کماکان بر روی محصولات سامسونگ دیده می‌شود.

صفحه اصلی جایی خواهد بود که وقایع مهم و لیستی از کارهایی که باید انجام بدهید را می‌بینید. به عنوان مثال، شما می‌توانید یادآوری از جلسه امروزتان را ببینید یا ایمیلی را که چند روز پیش دریافت کرده‌اید، مشاهده کنید. کاربران قادر خواهد بود که ورودی تقویم اضافه کنند و یا یادآورهایی برای کارهایی که قرار است انجام بدهند، بسازند. یک صفحه مخصوص تماس، تمام ایمیل‌ها، وقایع تقویم و پیام‌ها را در قسمت خاص یک تماس قرار می‌دهد. گزینه‌ای نیز برای اولویت‌دادن به تماس‌های خاص و همچنین مشخص‌کردن کلمات کلیدی وجود دارد.

سامسونگ Focus رابط کاربری ترو تمیز و مدرنی دارد و از طراحی متریال گوگل پیروی می‌کند. البته هنور معلوم نیست که آیا همین رابط مورد استفاده قرار می‌گیرد یا نسخه تکمیل‌شده‌تر آن!

سوال آخر اینکه، آیا معرفی این ویژگی به این معناست که سامسونگ اپلیکیشن‌‌های ایمیل، تقویم و تماس‌ها را کنار می‌گذارد؟ گرچه این ویژگی به برخی کاربران کمک می‌کند تا از بازکردن اپلیکیشن‌ها خودداری کنند، اما جواب این سوال احتمالا نه است. این احتمال نیز وجود دارد که این ویژگی پس از معرفی برای گلکسی نوت ۶، بر روی محصولات دیگر سامسونگ نیز مشاهده شود.

1 در مورد “گلکسی نوت ۶ با ویژگی سامسونگ Focus عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH