نسخه دسکتاپ واتس‌اپ برای ویندوز و مک از راه رسید

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌هایی است که به‌تازگی با یک میلیارد کاربر در سراسر جهان رکوردشکنی کرده است. این اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌ازاین تنها برای کاربران اندروید، بلک‌بری، ویندوزفون و iOS قابل‌نصب بود و پلتفرم‌های کامپیوترها، تبلت و لپ‌تاپ‌های ویندوزی و مک از آن بی‌بهره بودند. بااین‌حال فیس‌بوک مالک این پیام‌رسان محبوب این کاربران را نیز زیاد منتظر نگذاشت و نسخه دسکتاپ ویندوز و مک واتس‌اپ را عرضه کرده است. واتس‌اپ دسکتاپ قابل‌نصب بر روی ویندوز ۸ و بالاتر و همچنین OS X 10.9 مک و بالاتر است. این نسخه از واتس‌اپ ازلحاظ ظاهری به نسخه وب این اپلیکیشن شباهت دارد.

با دریافت واتس‌اپ دسکتاپ ازاینجا می‌توانید این نرم‌افزار را نصب کنید. پس از نصب برای استفاده از این اپلیکیشن باید یک کد QR را با استفاده از اپلیکیشن موبایل واتس‌اپ اسکن نموده تا بتوانید وارد واتس‌اپ شوید.

ازجمله مزایای استفاده از نسخه دسکتاپ واتس‌اپ می‌توان به دریافت اعلان‌ها بر روی کامپیوتر و یا لپ‌تاپ‌تان و هم‌چنین دسترسی به میانبرهای موردعلاقه از روی صفحه‌کلید اشاره کرد. نسخه دسکتاپ واتس‌اپ با نسخه موبایل این اپلیکیشن تفاوت‌های آن‌چنانی ندارد، بنابراین به‌سادگی می‌توانید از این پیام‌رسان پرطرفدار در تمام پلتفرم‌ها استفاده کنید.

whatsapp-desktop-840x538

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH