گوگل، کیبورد Gboard را برای کاربران آیفون معرفی کرد

ماه گذشته، مایکروسافت کیبورد Word Flow keyboard را برای کاربران iOS معرفی کرد، که ویژگی‌های جالبی مانند شخصی‌سازی و پیش‌بینی کلمه بسیار خوبی داشت. امروز، گوگل یک کیبورد جدید با نام  Gboard برای کاربران آیفون عرضه کرده است که عامل متمایز کننده آن از دیگر کیبوردها، قابلیت جستجو در کیبورد است.

تا پیش از این،‌ اگر می‌خواستید اطلاعاتی را بفرستید، باید از روش قدیمی کپی و پیست استفاده می‌کردید. به عنوان مثال، اگر با دوست خود قرار ناهار داشتید و می‌خواستید مکان رستوران مورد نظر را در نرم‌افزارهای پیام‌رسان بفرستید، باید از نرم‌افزار خارج شده، اطلاعات را جستجو کرده و سپس آن را کپی و پیست می‌کردید. حالا دیگر نیاز به همچنین کاری نیست. کافی است که لوگوی G را لمس کرده و اطلاعات موردنظر را جستجو کنید. نتایج جستجو به صورت کارت‌هایی نشان داده می‌شود که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

البته مانند هر کیبورد دیگری، قابلیت‌ها فقط به این مورد محدود نمی‌شود. شما می‌توانید اموجی و GIFهای مورد نظرتان را جستجو کنید و کیبورد آن را به شما نشان می‌دهد. قابلیت دیگر، Glide Typing است که به شما اجازه می‌دهد با کشیدن انگشت‌تان روی کیبرد، تایپ کنید.

Gboard برای دانلود از اپ استور آماده است. این کیبورد فعلا فقط در ایالات متحده در دسترس است و پشتیبانی از زبان‌ها و کشورهای دیگر نیز به مرور زمان به آن افزوده می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH