دریافت تاییدیه FCC توسط موتورولا موتو G4 و G4 Plus

به نظر می‌رسد که هر دو محصول جدید موتورولا یعنی G4 و G4 Plus در تاریخ ۱۷ مه رونمایی شوند! اما دو محصول بی‌نام موتورولا به تازگی توانستند تاییدیه FCC را نیز دریافت کنند.

این دو محصول که به احتمال زیاد همان دو اسمارت فون جدید G4 و G4 Plus هستند با نام‌های XT1622 و XT1642 در لیست تاییدیه قرار گرفته‌اند. جالب است بدانید که در وب سایت FCC محصول جدیدی با ابعاد ۱۵۳ در ۷۶.۶ میلی‌متر وجود دارد. این محصول در رده آخرین نسل Moto G با ابعاد ۱۴۲ در ۷۲.۴ میلی‌متر قرار می‌گیرد.

اما Moto G4 احتمالا با نمایشگر ۵.۵ اینچی و وضوح Full HD عرضه خواهد شد. پیش از این وب سایت Geekbench در لیست محصولات خود عنوان داشت که این اسمارت فون با پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ وارد بازار خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که G4 با دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و G4 Plus با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تولید شده‌اند. همچنین هر دو محصول فوق از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی خود بهره‌مند هستند.

سال گذشته نسل سوم Moto G برای اولین بار با گواهینامه IPX7 وارد بازارهای جهانی شد. حال باید دید که آیا Moto G4 هم با بهره‌گیری از همین استاندارد عرضه می‌شود یا خیر؟!

باید کمی منتظر بمانیم تا این محصول را در رویدادی همزمان در دهلی‌نو و مکزیک ببینیم!

The-measurement-of-one-of-the-models-is-listed-on-this-diagram

Labels-from-the-FCC-certification-reveal-two-different-models-possibly-the-Moto-G4-and-Moto-G4-Plus

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH