با شیائومی YI 4K آشنا شوید: اکشن کمرا جدیدی که می‌تواند به صورت ۴K فیلم‌برداری کند!

شیائومی به تازگی نسخه آپدیت شده اکشن کمرا خود یعنی YI را با نام YI 4K Action Camera عرضه کرده است، دوربینی که همانطور که از نامش هم پیداست قادر به ضبط ویدیوهای ۴K است.

اکشن کمرای جدید دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX377 است که یک لنز ۷ عنصره با زاویه دید ۱۵۵ درجه و دیافراگم f2.8 آنرا همراهی می‌کند و ژیروسکوب شش محوری تعبیه شده باعث ثبات الکتریکی تصویر می‌شود. این اکشن کمرا به علاوه دارای یک صفحه نمایش ۲.۱۹ اینچی در قسمت پشتی است.

علاوه بر قابلیت ضبط ۴K با سرعت ۳۰  فریم بر ثانیه، این دوربین می‌تواند با کیفیت ۲.۵K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه یا ۲K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه تصویربرداری کند. اگر علاقه به فیلم‌برداری آهسته دارید، می‌توانید با کیفیت فول اچ‌دی و با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه، کیفیت ۹۶۰ پیکسل با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه یا اچ‌دی با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید.

در ضمن این دوربین قابلیت فیلم‌برداری تایم لپس با کیفیت ۴K و با سرعت ۰.۵/۱/۲/۵/۱۰/۳۰/۶۰ ثانیه را هم دارد. دستگاه از نظر اتصالات مجهز به بلوتوث ۴.۰ و وای‌فای ۲.۴ و ۵.۰ گیگاهرتزی دو بانده است تا از این طریق براحتی با اسمارتفون شما سازگار شود.

با وجود باتری ۱۴۰۰ میلی آمپری، YI 4K Action Camera می‌تواند تا ۲ ساعت به فیلم‌بردرای با کیفیت ۴K ادامه دهد. این دوربین در رنگ‌های سیاه، سفید و رزگلد و به قیمت ۱۱۹۹ یوآن یا حدود ۱۸۴ دلار بفروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH