آونگ نماینده رسمی محصولات تندا در ایران شد

عصر دیروز و در سمیناری که در هتل اسپیناس پالاس با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت‌های آونگ و تندا برگزار شد، همکاری این دو شرکت بزرگ به صورت رسمی اعلام شد.

در ابتدای این مراسم، مدیر عامل آونگ گفت: تصمیم ما برای ورود به بازار نتورک هم‌زمان با تصمیم ورود تندا به صورت گسترده در بازار ایران شد، شرکتی که در بازار چین دوم است و آن‌ها به دنبال یک توزیع کننده بزرگ بودند که بدین خاطر این همکاری شکل گرفت و آونگ به عنوان نماینده تندا کار خودش را آغاز کرد. یکی از نکات بسیار مثبتی که در این ایونت اتفاق افتاد، حضور مدیران این شرکت در سطح بالاست که این امر نویدبخش خوبی برای به‌دست آوردن سهم خوبی از بازار است.

tenda 7

آونگ شرکتی است که اقدام به تثبیت برندهای بازار می‌کند. به همراه تیم متخصصی که آونگ در بازار به همراه خودش دارد و ۵ دفتر تخصصی مارکتینگ که در استان‌های بزرگ ایجاد شده‌اند، به طور مداوم تحولات بازار را رصد می‌کند. در این راه برای ارایه بهترین خدمات و تسلط بر دو بازار کاملا متفاوت نتورک و ذخیره‌سازی، از تیم متخصصی در زمینه نتورک در تیم مارکتینگ خودمان استفاده کردیم. همین طور در بخش فروش خودمان، دپارتمان مجزایی را برای بخش فروش ایجاد کردیم تا بتوانیم به طور قوی در بازار حضور پیدا کنیم.

قطعا تمام دفاتر پس از فروش ما به نیروهای متخصص شبکه تجهیز شدند و از تمام دوستانی که در بازار شبکه کشور به صورت تخصصی کار می‌کردند دعوت به عمل آمد و موفق شدیم یک کانال تخصصی در زمینه شبکه نیز ایجاد کنیم.

پس از مدیر عامل آونگ، تونی، بالاترین مقام فروش و قائم مقام تندا گفت: هدف اصلی شرکت ما فعالیت بر روی محصولات نتورک در شاخه‌های گوناگون است. در رابطه با انبارهای منطقه‌ای ما تقریبا در تمام نقاط جهان، اروپا، آمریکا و آسیا دارای انبارهای منطقه‌ای هستیم تا بتوانیم کالاهای تندا را در کم‌ترین زمان ممکن به بازار ارسال کنیم. از ۴ سال پیش تندا با استفاده از دو نماینده قبلی یعنی ورسان و نوین ایران وارد بازار ایران شد و از امسال با توجه به برنامه‌های شرکت، با یک نماینده قوی‌تر وارد همکاری شدیم که امیدواریم تا بتوانیم با توجه به برنامه‌هایی که داریم، پلن روبه‌رشدتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

tenda 9

آونگ و تندا فصل جدیدی از همکاری را در بازار ایران شروع کرده‌اند. برای این منظور یک ساختار فروش و خدمات پس از فروش با مجموعه آونگ فراهم دیدیم تا یک ساختار دقیق در بازار ایران داشته باشیم. ما قصدمان این است تا بهترین کالاها را برای مشتریان عرضه کنیم. الان که سال ۲۰۱۶ است، یک سرآغاز جدید برای همکاری این برند است. محصولات تندا با کیفیت بالا، اهداف و برنامه‌های آونگ به همراه سرویس خوبی که ارایه می‌کند، فصل جدیدی را آغاز می‌کند. ما یک دستاورد بزرگ در آینده با استفاده از هماهنگ شدن این دو برند در بازار خواهیم داشت. از حضور شما عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم با اطلاع رسانی که اصحاب رسانه انجام می‌دهند، این آگاهی به اطلاع سایر مردم نیز برسد.

پس از تونی، بهرام شفق، مدیر فروش دپارتمان آونگ گفت: برنامه‌ریزی‌های فروش به صورت منظم پیش رفته و ما کانال فروش مستحکمی را ایجاد کردیم تا بتوانیم در پخش انواع قطعات کامپیوتری، کارهای مثبتی انجام دهیم. ابتدا برند A Data را رشد دادیم و سپس برق و توان با برند هانکی ادامه دادیم، در قدم سوم توانستیم نمایندگی انحصاری در زمینه برندی برای اندرویدی‌ها را کسب کنیم و این بار در گام چهارم با برند تندا در بخش شبکه کار می‌کنیم.

آینده‌ای که شبکه دارد ممکن است عوض شود. قبلا ما با پورت‌ها، سوکت‌ها و روش‌های ارتباطی مختلفی کار می‌کردیم و هر روز جایگزین‌های بهتری در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. بالاترین محصولاتی که در زمینه شبکه هستند، توسط تندا عرضه شده و امیدواریم با عرضه آن‌ها در بخش شبکه و فروش بتوانیم بهترین دستاوردها را رقم بزنیم. امیدواریم با راه اندازی یک دپارتمان جدید که در بخش فروش ایجاد شده است، کاربران جدید را پوشش بدهیم.

tenda 10

پس از این صحبت‌ها نوبت به بخش پرسش و پاسخ رسید که چکیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید.

تندا در کشور ما دارای ۴ سال قدمت است، منتها با تغییراتی که درون مدیریت و بالا بردن سهم‌شان در بازار کشور صورت گرفت، این شرکت اقدام به مذاکره با کمپانی‌های رده اول بازار ایران کرد که در انتها با آوانگ به عنوان نماینده انحصاری هماهنگ شدند. آونگ در این راستا یک پیمان استراتژیک با مجموعه ورسان که از دوستان قدیمی ما نیز هستند، به عمل آورده و با سیاست‌های یکسانی با گارانتی آونگ این محصولات را عرضه خواهند کرد. یعنی شبکه ورسان و آونگ با یک گارانتی و یک سیاست اقدام به عرضه محصولات کرده‌اند.

به دلایل مختلف ممکن است محصولات در رده‌ای که در خور شان کاربران است، عرضه نشده باشد و ما امیدواریم این محصولات را با کیفیت بالا در اختیار مصرف کننده قرار بدهیم. اگر خللی بوده ما فرض را بر مشکلات تحریم می‌دانیم و امیدواریم با رفع این موانع، کالاها در بهترین سطح خودش در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در بازار شبکه یک نوعی انحصار وجود دارد و در طول سال‌ها و شاید دو دهه اخیر، دی‌لینک و اکنون همراه تی‌پی‌لینک به نوعی در بازار ایران یکه تاز هستند. اگر گریزی به بازارهای دیگر بزنیم، می‌بینیم خیلی شلوغ‌تر است. تندا با پتانسیل‌ترین برند جهانی است که امکان ورود به بازار ایران را دارد چرا که با در اختیار داشتن بالاترین سهم در بازار چین پس از تی‌پی‌لینک، دارای رقابت سختی است و بیشترین سرعت رشد را به خودش تخصیص داده است. قدرت توزیع آونگ در حال افزوده شدن به این پتانسیل است و تندا توانایی رقابت با دی‌لینک و تی‌پی‌لینک را در بازار ایران دارد.

tenda 8

ما امیدواریم که بازیگر بسیار مطرحی در آینده نه چندان دور باشیم. سهم بسیاری از برندها در مدت نسبتا کوتاه، تغییرات شگرفی را به‌دست آورده است. ما در بازار ایران بر این باوریم که آونگ این توانایی را دارد که برندهایی را در ایران عرضه کند که با داشتن پتانسیل خوب، سطح آن‌ها را بالاتر بیاورد. امروز سهم ای دیتا در ایران بسیار بالاتر از سهم جهانی آن است که حرفه‌ای بودن آونگ باعث این امر شده است. ما بر این باوریم که اگر تندا به همین شکل محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خودش را عرضه کند، این جایگاه برای آونگ و تندا هم قابل تصور است، یعنی بالاتر از بازارهای جهانی، در مارکت ایران حرکت خواهیم کرد.

سبقه آونگ در برندهای قبلی خودش نه فقط به عنوان کالای مصرفی بلکه به عنوان کالایی که به مصرف کننده با کیفیت برسد، ما را مجبور می‌کند تا هر برندی که به دستمان برسد، با همین ساز و کار با آن حرکت کنیم. با توجه به شناخت خوبی که ما از بازار شبکه داریم و سبقه‌ای که مدیر عامل مجموعه از شبکه داشتند، ‌مطمئنیم که می‌توانیم کانالی را فراهم کنیم که صرفا کاربران در خرید با دو برند مواجه نشوند و انتخاب خرید بین سه برند را داشته باشند. از کارهایی که ما در نظر گرفتیم، استفاده از تیم مارکتینگی بوده که شرایط بالا بردن درخواست و تقاضا را از طریق فعالیت‌های بازاریابی صورت بدهد تا فقط پیشنهاد ریسلر و نماینده در انتخاب مشتری حرف نزند و چرخه فروش ما بدین طریق کامل خواهد شد.

پس از سمینار خبری،‌ مراسم دیگری با حضور نمایندگان فروش آونگ برگزار گردید که در ادامه برخی از تصاویر مربوط به این گردهمایی را مشاهده می‌کنید.

tenda 6 tenda 2 tenda 4 tenda 5 tenda 11

1 در مورد “آونگ نماینده رسمی محصولات تندا در ایران شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH