این کفش هوشمند شما را از گم‌شدن باز می‌دارد

گجت‌ها راهی طولانی را طی کرده‌اند و حتی برخی از ساعت‌های هوشمند دارای قدرتی برابر با اسمارت فون‌ها هستند. البته لازم نیست که همیشه گجت‌های پوشیدنی دارای تکنولوژی بالا باشند. کفش هوشمند EasyJet Sneakairs شاید یک نمونه خوب باشد. با این کفش احتملا هیچ وقت گم نمی‌شوید، چون دارای یک سیستم رهیابی است.

این کفش با بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. هر لنگه دارای یک موتور هشدار کوچک است که تولید صدا می‌کند تا توجه شما را جلب کند. زمانی که این کفش به یک اپلیکیشن مخصوص متصل می‌شود، لرزش کفش‌ها به شما در یافتن مسیر کمک می‌کند. به عنوان مثال،‌ اگر شما باید به چپ بروید، کفش سمت چپ کمی می‌لرزد. همین مورد برای سمت راست نیز صادق است. لرزش‌های پیچیده‌تر به شما می‌گوید که آیا به مقصد رسیده‌اید یا نه.

البته جالب است بدانید که EasyJet یک شرکت هواپیمایی است! شاید این کفش را برای مقاصد بازاریابی تولید کرده باشد و یا واقعا به دنبال کمک کردن به مسافرانی است که راه خود را گم کرده‌اند یا مسیر را به درستی نمی‌دانند.

EasyJet در حال حاضر بر روی افزایش طول عمر باتری آن که فعلا سه ساعت است کار می‌کند. این شرکت همچنین در پی ساختن سیستمی است که بتواند بر روی کفش‌های موجود نیز نصب شود.

1 در مورد “این کفش هوشمند شما را از گم‌شدن باز می‌دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH