گوگل Assistant: دستیار محاوره‌ای گوگل

گوگل مراسم I/O خود را با معرفی گوگل Assistant آغاز کرد. گوگل Assistant، دستیار محاوره‌ای گوگل است که در اندروید و گوگل Home وجود دارد و به سولات شما پاسخ می‌دهد و کارهایی را برای شما انجام می‌دهد. گوگل Assistant یک ویژگی خاص است که نماد آن چهار دایره رنگی شبیه به حرف T است.

گوگل Assistant چه کار می‌کند؟ پر واضح است که به سوالات جواب می‌دهد! به عنوان مثال، شما می‌توانید بپرسید که کارگردان فیلم سینمایی The Revenant کیست و پاسخ را دریافت کنید. اما مهمترین قابلیت این دستیار این است که متن را در نظر می‌گیرد و جواب‌هایی مرتبط پیدا می‌کند و حتی قادر است سوالاتی بپرسد تا جوابی بهتر را برای شما پیدا کند. حتی می‌توانید سوالات پیچیده مانند «جمعیت ایالات متحده در زمان تاسیس ناسا چه مقدار بود» بپرسید و جواب بگیرید. 

به گفته ساندار پیچای، گوگل Assistant فراتر از گجت‌ها خواهد رفت. این دستیار در گوشی‌های اندرویدی، ماشین‌ها، اتاق نشیمن و بسیاری مکان‌های دیگر خواهد بود. معرفی این محصول نشان می‌دهد که گوگل به چیزی فراتر از سخت‌افزار فکر می‌کند و ما تازه می‌فهمیم که اطلاعاتی که روی سرورهای گوگل است، چه  استفاده‌ای می‌تواند داشته باشد.

Google-Assistant

Google-Assistant۱

Google-Assistant۲

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH