وان‌پلاس ۳ به‌وسیله واقعیت‌ مجازی به دنیا معرفی می‌شود!

کمپانی وان‌پلاس امروز اعلام کرد که محصول جدید خود با نام وان‌پلاس ۳ را به وسیله یک تور و واقعیت مجازی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد. همچنین آنها اذعان داشتند که به سی هزار نفر اول که این تلفن هوشمند را پیش خرید نمایند، یک هدست واقعیت مجازی نیز تقدیم خواهند کرد. کاربران قادر خواهند بود تا با سفر به فضا، وان‌پلاس ۳ را در واقعیت مجازی مشاهده کرده و در صورت نیاز، آن را پیش‌خرید نمایند.

هدست واقعیت مجازی با همکاری شرکت AndVR طراحی و ساخته شده و بدنه آن از جنس پلاستیک، دارای سربند و در کل، دارای تمامی خصوصیات یک هدست واقعیت مجازی فوق‌العاده است. کاربران مطمئنا استقبال خوبی از این محصول خواهند کرد. تا به این لحظه، اطلاعات دقیق و مشخصی از زمان رونمایی و قیمت این گجت عنوان نشده است.

Carl Pei مدیر عامل وان‌پلاس طی پستی که در انجمن ارسال کرده است، اعلام نموده که دلیل استفاده از واقعیت مجازی برای رونمایی از وان‌پلاس ۳، تشویق علاقمندان به شرکت در این مراسم بوده و آنها نمی‌خواهند که تنها از یک محصول رونمایی کرده و معرفی ویژگی‌ها و صحبت درباره آن را به وبسایت‌ها و رسانه‌ها واگذار نمایند. او طی جمله‌ای خاص در مورد این مراسم گفته است :

این اتفاق همان‌قدر که برای شما جذاب است، برای ما نیز هست. 

طبق شایعاتی که تا به اینجا مطرح شده است، وان‌پلاس ۳ از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD بهره خواهد برد. این تلفن هوشمند در دو نوع عرضه خواهد شد. نوع اول با حافظه داخلی ۳۲ و رم ۳ گیگابایتی و نوع دوم نیز با حافظه داخلی ۶۴ و ۴ گیگابایت رم همراه خواهد بود. دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است در حالی که در پشت بدنه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. وظیفه تأمین توان وان‌پلاس ۳ بر عهده یک باطری ۳۵۰۰ میلی آمپری بوده و سیستم عامل اندروید نسخه ۶.۰ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. برخی شایعات نیز اعلام کرده‌اند که یک نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی نیز در کار خواهد بود. در پستی که در انجمن ارسال شده، تاریخ دقیقی برای مراسم رونمایی عنوان نشده است. اما هدست واقعیت مجازی که قرار است همراه با وان‌پلاس ۳ باشد، ششم ژوئن عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH