اچ‌تی‌سی پس از دو سال مدیر ارشد مالی استخدام کرد

دیگر همه می‌دانند که اوضاع در بخش مالی اچ‌تی‌سی چندان خوب نیست. این کمپانی در بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ نزدیک به ۱۴۸ میلیون دلار ضرر داده است.

اچ‌تی‌سی مدتهاست که به دنبال یک مدیر امور مالی بسیار خوب است و چیلیانگ چان، مدیر بخش فروش، موقتا عهده‌دار این مسولیت است. مدیر امور مالی جدید، پیتر شن نام دارد و قبلا در Inotera Memories و اچ‌پی کار کرده است. شن رزومه بسیار خوبی دارد و علاوه بر این سمت، سخنگوی اچ‌تی‌سی نیز خواهد بود. اچ‌تی‌سی جستجو برای مدیر امور مالی را در ماه مه ۲۰۱۴ شروع کرد و پیداکردن شن، بیش از دو سال طول کشیده است. مدیر امورمالی و مدیر بخش فروش مناصب مهمی برای اچ‌تی‌‌سی هستند، چون این شرکت با مشکلات و چالش‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

اچ‌تی‌سی چندان حال و روز خوبی ندارد و در حقیقت، ۴ فصل پیاپی است که در بخش قرمز به‌سر می‌برد و حتی فروش سه ماهه اول ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل ۶۴ درصد کاهش داشته است. اچ‌تی‌سی ۱۰ و هدست واقعیت مجازی Vive گرچه محصولات بسیار خوبی هستند و تحسین منتقدان را برانگیخته‌اند اما تاثیر چندانی بر اوضاع مالی اچ‌تی‌سی نداشته‌اند. ساختن یک محصول خوب یک چیز است و به سود رساندن آن چیز دیگر. استراتژی فعلی اچ‌تی‌سی بر ارایه چند پرچمدار و ورود به گجت‌های پوشیدنی استوار است.

آیا اچ‌تی‌سی می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد؟ این را باید منتظر بود و دید. بیشتر موفقیت احتمالی اچ‌تی‌سی، مبتنی بر واقعیت مجازی و گجت‌های پوشیدنی خواهد بود. امسال، سال واقعیت مجازی است و شاید این به اچ‌تی‌سی کمک کند. در هر حال، آقای شن چندان مسولیت آسانی نخواهد داشت.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی پس از دو سال مدیر ارشد مالی استخدام کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH